  • 11. Data: 2005-05-15 14:08:46
    Temat: Re: dostepnosc srodkow z lokaty - powtorka (WAZNE)
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    T.Omasz napisał(a):

    > Jeśli rozmowy są nagrywane, to to jest podstawa do ew. reklamacji.
    > To dużo lepiej niż opinia z p.b.b. - bo w tym wypadku na przykład
    > widziałem dwie przeciwne.

    Myślisz że jak kilka razy zadzwonisz na infolinie to nie dostaniesz
    sprzecznych odpowiedzi? Oczywiście reklamacja jest możliwa ale to długo
    trwa. pbb ma tą przewagę że tu możesz DYSKUTOWAĆ czego na infolinii nie
    zrobisz.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2005-05-15 14:14:46
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    16-ego

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/regulaminy
    _i_umowy
    Regulamin rachunków oszczędnosciowych a'vista i terminowych
    par 23 i par 45 pkt 2

    A jak dalej nie wierzysz to poczekaj do jutra

    pozd
    Adam

  • 13. Data: 2005-05-15 15:55:22
    Temat: Re: Re: dostepnosc srodkow z lokaty - powtorka (WAZNE)
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    On Sun, 15 May 2005 16:14:46 +0200, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >16-ego

    mi sie tez wydaje ze 16-go ostatnio jak zwyrwalem w mbanku to wlasnie
    w ostatni dzien i bylo wszystko dobrze podliczone

  • 14. Data: 2005-05-15 21:50:35
    Od: RadoW <r...@i...NOSPAM.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nieprawda ....

    Zgadzam się :)

    > bo termin zapadalnosci to 16.05.2005 godz 23:59 ;-)

    Nie zgadzam się :)

    A na serio. Jeżeli masz przelew odsetek na wskazany rachunek (bieżacy)
    to będziesz je miał dostępne 17-go. Automatyczne księgowanie odbywa się
    PO ZAKOŃCZENIU dnia zapadalności.
    Jeżeli pójdziesz do marmurka o godz 8:01 ale 16-go to wypłacisz
    (przelejesz) całość bez kar.

  • 15. Data: 2005-05-15 21:52:11
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    tarpan napisał(a):
    > Niedostalem wystarczajaco przekonywujacej odpowiedzi wiec powtorze swoje
    > pytanie (problem)
    >
    > Mam lokate odnawialna (w BPH) o terminie zapadalnosci 16.05.2005
    > (poniedzialek). Kiedy pieniadze sa dostepne bez utraty odsetek? 16-go czy
    > 17-go?
    > Mam na mysli odsetki od ostatnich 3 miesiecy, a nie utrate odsetek za
    > pierwszy dzien po odnowieniu sie lokaty.
    >
    > Mam duza platnosc w poniedzialek (16-go) a nie chce zrywac lokaty w ostatnim
    > dniu jej trwania...
    > Jak to jest w innych bankach?

    Jeśli chcesz to zrobić przez internet, to jest prosta metoda: poczekaj,
    aż odsetki się skapitalizują (zwiększy się saldo lokaty) i dopiero wtedy
    zerwij.
    A to powinno nastąpić 16 w godzinach porannych (a nie o 23:59 jak ktoś
    tu napisał wcześniej).

    W każdym razie środki będą dostępne napewno 16, tyle że niekoniecznie
    zaraz rano...

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 16. Data: 2005-05-16 06:22:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2005 23:52:11 +0200, PshemeK napisał(a):

> [...]
    > zerwij.
    > A to powinno nastąpić 16 w godzinach porannych (a nie o 23:59 jak ktoś

    Nie w BPH - tu nawet przelew odroczony na dzień x niekoniecznie tego samego
    dnia dojdzie do odbiorcy... Właśnie się wkurzam, bo po raz kolejny widzę że
    powinienem był po prostu dzisiaj rano wysłać przelew ręcznie. Tymczasem,
    przelew zlecony tydzień temu zamiast wyjść pierwszą sesją - nadal wisi i nie
    można nic z nim zrobić :-E

    > W każdym razie środki będą dostępne napewno 16, tyle że niekoniecznie
    > zaraz rano...

    Trzeba pamiętać że to BPH: tu potrafią nieprawidłowo naliczyć odsetki,
    a przelewy wewnątrzbankowe działają tylko od poniedziałku do piątku w bliżej
    nieokreślonych godzinach :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 17. Data: 2005-05-16 15:36:23
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > przelew zlecony tydzień temu zamiast wyjść pierwszą sesją - nadal wisi i nie

    A gdzie jest powiedziane, że ma wyjść pierwszą sesją ?

    > Trzeba pamiętać że to BPH: tu potrafią nieprawidłowo naliczyć odsetki,
    > a przelewy wewnątrzbankowe działają tylko od poniedziałku do piątku w bliżej
    > nieokreślonych godzinach :)

    Zawsze mnie to ciekawiło, więc spytam. Przykro mi, nadarzyła się okazja,
    padło na Ciebie :)

    Pytanie : jeśli jesteś niezadowolony z usług tego banku, to dlaczego nie
    zrezygnujesz z jego usług?

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 18. Data: 2005-05-17 06:23:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 17:36:23 +0200, PshemeK napisał(a):

    > A gdzie jest powiedziane, że ma wyjść pierwszą sesją ?

    Skoro zlecam przelew na dzień X, to znaczy że chcę by dotarł w dniu X na
    konto odbiorcy. System bankowy chyba nie polega na wklepywaniu przelewów
    odroczonych przez szachistę po trzecim zawale - nikt mi nie wmówi że jest
    tak powolny że nie potrafi po kolei puścić wszystkich przelewów...

    Inna sprawa że wygląda na to że w BPH i tak wszystkie przelewy muszą być
    zatwierdzane ręcznie, skoro wewnętrzne przechodzą tylko w dni robocze...

    > Zawsze mnie to ciekawiło, więc spytam. Przykro mi, nadarzyła się okazja,
    > padło na Ciebie :)

    > Pytanie : jeśli jesteś niezadowolony z usług tego banku, to dlaczego nie
    > zrezygnujesz z jego usług?

    Odpowiedź jest prosta: bo nie ma lepszego "w okolicy".
    Wszelkie mbanki i intelligo - no way, nie mam ochoty użerać się z mlinką
    przez pół godziny, wysyłać wszystkiego pocztą i czekać na kuriera.
    Fortis był fajny, tylko że ich system internetowy to śmiech na sali...
    BSK - ot taki BPH; tu fajniejsi, tam gorsi... i tak by wyszło na to samo.

    A w BPH mam już KK, system obsługi internetowej jest w miarę wygodny, no
    i przede wszystkim w Krakowie i Małopolsce jest zdecydowanie najbardziej
    obecny - tak pod względem placówek jak i bankomatów.

    Pozdrawiam,

  • 19. Data: 2005-05-17 20:07:55
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Skoro zlecam przelew na dzień X, to znaczy że chcę by dotarł w dniu X na
    > konto odbiorcy.

    No to chyba czegoś nie doczytałeś. Przelew odroczony to przelew z
    określoną datą REALIZACJI. Jeżeli miałby to być przelew z gwarancją
    zaksięgowania na rachunku odbiorcy z określoną datą, to zapewne inaczej
    by się nazywał....

    > System bankowy chyba nie polega na wklepywaniu przelewów
    > odroczonych przez szachistę po trzecim zawale - nikt mi nie wmówi że jest
    > tak powolny że nie potrafi po kolei puścić wszystkich przelewów...

    A nawet jeśli to co ? Dając Ci możliwość wysłania przelewu z odroczoną
    datą realizacji bank gwarantuje Ci, że przelew zostanie tego dnia
    wysłany (pod oczywistym warunkiem, że nie jest to dzień wolny od pracy).

    > Inna sprawa że wygląda na to że w BPH i tak wszystkie przelewy muszą być
    > zatwierdzane ręcznie, skoro wewnętrzne przechodzą tylko w dni robocze...

    Na szczęście zgodziłeś się z tymi warunkami podpisując umowę.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 20. Data: 2005-05-18 01:07:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PshemeK wrote:

    > A nawet jeśli to co ? Dając Ci możliwość wysłania przelewu z odroczoną
    > datą realizacji bank gwarantuje Ci, że przelew zostanie tego dnia
    > wysłany (pod oczywistym warunkiem, że nie jest to dzień wolny od pracy).

    I to też nie, bo zdaje się mBank daje sobie 2 dni na wysłanie przelewu,
    czyli równie dobrze może wyjść w dniu następnym.