  • Data: 2012-11-15 12:43:20
    Temat: Re: dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
    Od: Zibo <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 08:34:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > W ogóle to określenie "likwidacja szkody" brzmi trochę śmiesznie i
    >
    > marketingowo. Wszak zakłady ubezpieczeń żadnej szkody nie likwidują,
    >
    > tylko wypłacają kasę. Fakt, że można przykładowo naprawić sobie
    >
    > samochód, ale już likwidacji szkody polegającej na złamanej ręce, czy
    >
    > śmierci członka rodziny nie przeprowadzisz. Zatem wszystkie te działy
    >
    > "likwidacji szkód" to takie działy "pobożnych życzeń".
    >

    > --
    >
    > Liwiusz

    Wiadomo o co chodzi. Samo hasło ubezpieczyciel to ściema. Często słyszę znajomych
    kupiłem polisę i teraz czuję się bezpiecznie.A ja na to - bardzo chętnie - tylko
    znajdź mi takiego ubezpieczyciela, który nie wypłaci mi odszkodowania tylko sprawi że
    nie zachoruję - zapłacę wysoką kwotę:). Póki co nie znalazłem ale przynajmniej w
    porównaniu do tych co kupują polisę matematyczno/statystycznie jestem do przodu.