  • 1. Data: 2014-07-08 11:14:08
    Temat: dobre kursy KK w BPH?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Tak twierdzi ten artykul:
    http://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Jadac-za-gran
    ice-karte-zostaw-w-domu,wid,16726552,wiadomosc.html?
    ticaid=1130bb

    To prawda?
    "Według danych zebranych od samych banków najkorzystniejsze kursy ma BPH (Zobacz
    notowania spółki >>). Rozlicza on transakcje tylko po kursach danej organizacji
    kartowej (współpracuje głównie z MasterCardem"

  • 2. Data: 2014-07-08 11:22:31
    Temat: Re: dobre kursy KK w BPH?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    przejrzalem regulamin
    http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/karty_kredyt
    owe/klasyczne/dokumenty/Regulamin_wydawania_i_uzywan
    ia_kart_kredytowych_Banku_BPHSA_obowiazuje_od_dnia_0
    3.03.2014.pdf

    i nic tam takiego korzystanego nie ma.
    waluta rozlcizeniowa EUR, przeliczanie na PLN po kursie banku.

    Ale az taka wtopa dziennikarza????!!!!

  • 3. Data: 2014-07-08 15:07:56
    Od: mm <m...@n...net>

    Artykuł sponsorowany? Dokładnie w ten sam sposób na EUR po kursie Mastercard, a
    potem z EUR na PLN po kursie banku przelicza Deutsche Bank. No chyba, że
    dziennikarz porównał kursy EUR/PLN stosowane w różnych bankach w PL.

  • 4. Data: 2014-07-08 17:50:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mm" <m...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mastercard, a potem z EUR na PLN po kursie banku przelicza Deutsche Bank.
    > No chyba, że dziennikarz porównał kursy EUR/PLN stosowane w różnych

    Zastrzegli, że to tylko wg ich zebranych materiałów. Trzebaby było
    sparwdzić, czy te zamieszczone w tabeli liczby są prawdziwe. Bo tu nie
    tylko sposób liczenia, ale i kurs waluty ma znaczenie.

  • 5. Data: 2014-07-08 18:00:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 17:50:30 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Trzebaby by�o
    >
    > sparwdziďż˝, czy te zamieszczone w tabeli liczby sďż˝ prawdziwe.

    jesli BPH przewalutowuje na EUR po kursie MC a potem na PLN po swoim kursie z tabeli
    (tak jest napisane w regulaiminie) to liczby w tabeli nie sa prawdziwe.

  • 6. Data: 2014-07-08 21:03:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jesli BPH przewalutowuje na EUR po kursie MC a potem na PLN po swoim
    > kursie z tabeli (tak jest napisane w regulaiminie) to liczby w tabeli nie
    > sa prawdziwe.

    16 czerwca 2014 roku dokonałem moją kartą kredytową VISA (Bank BPH)
    płatności poza Europą na kwotę $78,17. W rozliczeniu widzę kwotę 253.55 zł,
    czyli wychodzi mi kurs 3,24 zł/$, czyli faktycznie coś tu nie tak. Moze
    osoby mające karty innych banków się pochawalą i zrobimy własny ranking.