eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidobicie frankowców › Re: dobicie frankowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
    .pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dobicie frankowców
    Date: Sun, 18 Jan 2015 23:53:48 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 123
    Message-ID: <m9hdhq$iel$13@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <m983hc$nm$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9bphk$iak$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9c0qp$951$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9d9iu$3ej$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9e2uq$q6m$1@srv.chmurka.net> <m9e46h$10i$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@a...kjonca> <m9eab0$86d$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9epn7$96c$2@node1.news.atman.pl> <m9es51$c3e$1@node1.news.atman.pl>
    <m9g2cm$lco$1@sunflower.man.poznan.pl> <m9gvqj$i8n$1@node1.news.atman.pl>
    <m9h7dh$iel$1@sunflower.man.poznan.pl> <m9h8u4$f04$1@node2.news.atman.pl>
    <m9hae6$iel$6@sunflower.man.poznan.pl> <m9hbpp$i3r$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: c15-29.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1421621627 18901 62.21.15.29 (18 Jan 2015 22:53:47
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jan 2015 22:53:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <m9hbpp$i3r$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 150118-1, 2015-01-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:609189
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-01-18 o 23:24, S pisze:
    > W dniu 2015-01-18 o 23:00, RobertS pisze:
    >> masz na myśli konto w GNB na 30 m-cy + lokata na 8-12% na 3 m-ce?
    >
    > Chyba 7%. Rok temu się zakończyła. 2x po 3 miesiące.

    wcześniej oprocentowanie było wyższe
    >
    >> rezygnując z konta rezygnowałeś również z lokaty, FAKT za te kilka dni
    >> odsetek nie dostałeś
    >
    > A widzisz! Dali... pendrive firmowy na pocieszenie. Ale to za
    > niewłaściwą obsługę konta i reklamację trwającą jakieś 4 miesiące.

    pendive warty pewnie z 10 zł, na czym polegała ta niewłaściwa obsługa?

    > Mam wrażenie, iż to było 20.000 lub 50.000. Teraz piszesz o 14 dniach,
    > wcześniej o 30 bodaj. Ale istotne jest co innego - zawsze jakieś tam
    > koszty są odkręcenia tego, co bank zakręcił. I właśnie o to zniechęcenie
    > chodzi.

    14 dni przy koncie/depozycie, a 30 dni przy bardziej skomplikowanych
    produktach (PSO, struktury itp...)
    w tej ofercie było to 10.000 zł na depozycie, na 100% no chyba, że jakiś
    inny bank

    > Dla osoby zarabiającego 5zł/h to pewnie też inny problem niż dla kogoś
    > komu płaci się trochę więcej. Nie jest to także kwestia poczty -
    > niektóre lokaty trzeba zakładać w oddziale, a nie można drogą
    > internetową. Ciekawe dlaczego ;-)

    ale rezygnować możesz przez pocztę z jednych i drugich, bez znaczenia
    gdzie zawierałeś umowę
    ktoś ma 50.000 zł na lokatę i brakuje mu 3 zł na znaczek?

    >
    >> to oferta promocyjna:
    >> załóż konto na min. 30 m-cy a w zamian dostaniesz lokatę na b.wysoki
    >> procent?
    >
    > Nie. To oferta promocyjna na lokatę. Potem się okazało, że konto też
    > dobra sprawa... I karta dla kierowców, dziś już też działająca "nieco"
    > inaczej niż wtedy. Muszę korzystać 30 miesięcy, bo nie stracić
    > pieniędzy. A co mi zostało z pierwotnej oferty? Nic. Ani karta nie
    > działa, jak powinna, ani system transakcyjny (konto w praktyce nie
    > nadaje się do użytku), ani lokaty już nie mam.

    do konta z kartą paliwową nie było promocyjnych lokat (nie można
    korzystać z dwóch promocji jednocześnie), albo wyższy % na lokacie albo
    zwrot za paliwo

    skoro karta nie działa to trzeba ją wymienić, czasem tak bywa, co w
    systemie transakcyjnym nie działa?


    >
    >> banki nie dają nic za darmo, chciałeś dostać np. 10% w sytuacji kiedy
    >> lokaty były na 5% to korzystaj aktywnie z konta
    >
    > Gdyby taka mowa była od początku - nie ma problemu. Niestety nie
    > powiedzieli o tym.

    i miałeś 14 dni aby przeczytać 3 strony regulaminu i złożyć rezygnację,
    za mało czasu?

    >
    >> skoro chcesz super lokatę to bank chce coś w zamian, dlaczego to dziwi?
    >
    > Dziwi nieuczciwość.
    >
    >> konto kosztowało 4,99 lub 9,99 (w zależności od promocji), karta była
    >> gratis, aby za konto nie płacić wystarczyło zrobić obrót kartą na
    >> 300/400 zł (w zależności od promocji)
    >
    > Czyli jedynie 9000zł muszę wydać, by otrzymać bodaj 250zł odsetek od banku.

    TAK, to była oferta konta z lokatą a nie lokaty z kontem

    >
    >> regulamin, który klient MUSIAŁ podpisać liczył 3 strony, czcionka była
    >> większa niż przy umowie konta
    >
    > To też nieprawda. W bankowości pracujesz, czy co?
    > Specjalnie podliczyłem dla Ciebie strony, które mam w teczce getina.
    > Dokładnie 30. Maczkiem. Słownie: trzydzieści. W tym 17 samej umowy, ale
    > jeszcze 2 dodatkowe kartki podpięte. Reszta to regulaminy, umowy lokat.

    znam dokładnie warunki oraz dokumentację, całość składa się z :
    1. umowa ramowa
    2. umowa konta osobistego (ror)
    3. umowa o kartę debetową
    ww. 1-3 dostaje każdy klient, czy bierze lokatę czy też nie,
    na koniec, jeżeli klient korzysta z promocji (jest ich wiele) dostaje
    jeszcze regulamin tejże promocji, który liczy 3-4 strony
    do tego otrzymuje druk REZYGNACJI (wszystkie dokumenty drukują się
    razem), jeżeli pracownik banku nie odeśle do c-li wszystkich to są braki
    i umowa nie zostanie zawarta

    klient musi parafować każdą stronę + podpisać się na ostatnich z każdego
    druku

    masz na to 14 dni, aby od umowy odstąpić bez żadnych konsekwencji,
    możesz wrócić do placówki (dowolnej) lub odesłać rezygnację na adres
    korespondencyjny banku

    ps
    korzystam z usług wielu banków (podobnie jak większość grupowiczów) i
    jak idę do instytucji finansowej zawrzeć umowę
    konta/lokaty/kredytu/ubezpieczenia itp... to ZAWSZE czytam wszystko co
    mi dadzą do podpisania, bo mam do tego prawo i guzik mnie obchodzi, że
    kolejka, że klienci czekają albo pracownik chce iść na obiad

    skoro mam się podpisać, że zapoznałem się z dokumentami to właśnie to
    robię i niech mi tylko ktoś powie, że mam się pospieszyć!

    wygląda na to, że podpisałeś coś czego nie przeczytałeś, a nawet nie
    zrobiłeś tego w domu (na spokojnie) i nie skorzystałeś z przysługującego
    Ci prawa do bezpłatnej rezygnacji z produktu...do kogo masz teraz pretensje?


    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.01.15 23:59 Budzik
  • 19.01.15 00:03 RobertS
  • 19.01.15 00:13 S
  • 19.01.15 00:29 S
  • 19.01.15 00:39 S
  • 19.01.15 00:45 J.F.
  • 19.01.15 00:46 Budzik
  • 19.01.15 01:00 S
  • 19.01.15 01:02 Pete
  • 19.01.15 01:02 J.F.
  • 19.01.15 01:11 Pete
  • 19.01.15 01:59 Budzik
  • 19.01.15 01:59 Budzik
  • 19.01.15 02:05 Pete
  • 19.01.15 02:57 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1