  • 1. Data: 2004-06-04 19:18:03
    Temat: do warszawiakow prosba...
    Od: "news.tpi.pl" <j...@p...onet.pl>

    warszawa al. jerozolimskie 7 - jeden z oddzialow bgk. czy to daleko od
    dworca centralnego? piechota ile - 10min starczy?

    janke

  • 2. Data: 2004-06-04 19:20:04
    Temat: Re: do warszawiakow prosba...
    Od: "news.tpi.pl" <j...@p...onet.pl>

    > warszawa al. jerozolimskie 7 - jeden z oddzialow bgk. czy to daleko od
    > dworca centralnego? piechota ile - 10min starczy?

    czy tez może targowa 22 II oddział bliżej?

    janke

  • 3. Data: 2004-06-04 19:20:04
    Od: "news.tpi.pl" <j...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2004-06-04 19:22:06
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >
    >janke
    >
    >To przy Nowym Świecie jest, 10 minut to raczej biegiem. Lepiej liczyć więcej
    bo pogoda się poprawiła i czasem za kobietą się obejrzeć należy lekko ubraną
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-04 19:23:09
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >czy tez może targowa 22 II oddział bliżej?
    >
    >janke
    >
    >To na Pradze się mieści , okolica nieciekawa, jakieś 20 minut od dworca
    wschodniego

  • 6. Data: 2004-06-04 19:34:01
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I nie polecam jazdy na gapę, bo to ulubiona trasa kanarów ;-))
    JaC

  • 7. Data: 2004-06-04 19:55:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    news.tpi.pl napisał:

    > czy tez może targowa 22 II oddział bliżej?

    Nie jestem z Warszawy ale odpowiem ;-) Targowa z Centralnego to
    zdecydowanie dalej, bo za Wisłą. Ale za to z dworca Warszawa Wschdnia
    blisko. Jakieś 300 metrów idąc od dworca. A lokalizacja
    Al. Jerozolimskie 7 to od dworca Warszawa Centralna jakieś 10 minut
    piechotą w stronę Nowego Światu. A w ogóle to spojrzyj sobie na mapę -
    http://mapa.warszawa.um.gov.pl/ z której i ja korzystałem :)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 8. Data: 2004-06-04 20:00:30
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Ale za to z dworca Warszawa Wschdnia
    >blisko. Jakieś 300 metrów idąc od dworca.

    Z hakiem, i trzeba przejść obok Brzeskiej

  • 9. Data: 2004-06-04 20:01:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    > Al. Jerozolimskie 7 to od dworca Warszawa Centralna jakieś 10 minut
    > piechotą w stronę Nowego Światu.

    Faktycznie, lepiej przyjąć, że 15 minut. Sam wyrabiałem się w 10 minut,
    ale bardzo szybkim krokiem.

    K.

  • 10. Data: 2004-06-04 20:05:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>