  • 1. Data: 2009-03-12 12:17:46
    Temat: do poczytania
    Od: "praca" <r...@g...com>

    http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,tajfun_vinc
    ent_zmiecie_rzad_tuska,kioskart.html

  • 2. Data: 2009-03-12 12:29:15
    Temat: Re: do poczytania
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Byłem pewien, że teraz wystarczy już tylko lekka bryza, żeby cały rząd się
    przewrócił, ale jak się patrzy na sondaże... (choćby
    wczorajczy "Rzeczpospolitej"). Dziwny jest ten świat.

    kc

  • 3. Data: 2009-03-12 12:30:34
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Byłem pewien, że teraz wystarczy już tylko lekka bryza, żeby cały rząd się
    > przewrócił, ale jak się patrzy na sondaże... (choćby
    > wczorajczy "Rzeczpospolitej"). Dziwny jest ten świat.

    Rząd się przewróci i od tego niby będzie lepiej???

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-03-12 12:36:13
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    wiadomości news:gpavdh$pe2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >

    > Rząd się przewróci i od tego niby będzie lepiej???
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    a co lepsze POzory kompetencji(obecnie), czy pozory
    niekompetencji(2005-2007) ... pozdr :)

  • 5. Data: 2009-03-12 12:36:36
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    No i znowu weszliśmy w politykę. Dyskusja wyczerpana.

    kc

  • 6. Data: 2009-03-12 12:37:48
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Rząd się przewróci i od tego niby będzie lepiej???

    No takie sa przeciez marzenia, ze wroci wiesniaty Jarek i jego fachowcy....

  • 7. Data: 2009-03-12 12:52:07
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gpavdh$pe2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > a co lepsze POzory kompetencji(obecnie), czy pozory
    > niekompetencji(2005-2007) ... pozdr :)

    czyli ci nie są kompetentni a Kaczka jest ?
    sranie w banie panie... obaj maja podobne "przygotowanie", przerośniete ego
    i brak polotu.

  • 8. Data: 2009-03-12 13:28:55
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    praca pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,tajfun_vinc
    ent_zmiecie_rzad_tuska,kioskart.html

    Jedna uwaga. Cała góra ma mówić że jest dobrze. Jeśli jest
    średnio. Jeśli jest źle, ma mówic że jest źle.
    Nie może być tak, że prezez NBP,czy minister. fin. ma straszyć
    inwestorów. Ma przekonywac, że jest dobrze. Ale nie samym
    usmiechem a liczbami. Ze jest lepiej niz w USA, że to czy tamto.
    Rosja podała ostatnio, ze jej dług z 580 do 110mld się
    zmniejszył i że to jakieś 10% PKB przy 100% w USA.
    I to jest dobra zagrywka. Jak na garbatego to prosty.
    A jeśli jest źle, to trzeba powiedzieć, że jest źle. Albo, ze
    nie jest dobrze. Nie można okłamywac ludzi jesli chodzi o
    walutę. Tej w końcu nikt nie może zmienić.

  • 9. Data: 2009-03-12 13:32:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "praca" <r...@g...com> wrote in message
    > http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,tajfun_vinc
    ent_zmiecie_rzad_tuska,kioskart.html

    koleś jest pojechany i naiwny zarazem... dodatkowo ciesze ze tacy nie rządzą
    tym krajem w tej chwili (niezależnie od tego że aktualnej ekipy nie trawię).

    co innego wiedzieć że jest "średnio/śle" a co innego toczyć z pyska
    kasandryczne wizje.
    Nie dziwie sie że starożytni ucinali głowe przynoszącemu złe wieści...
    Nie ma nic gorszego niż samospełniająca sie kryzysowa przepowiednia.

    george

  • 10. Data: 2009-03-12 13:38:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "praca" <r...@g...com> wrote in message
    > http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,tajfun_vinc
    ent_zmiecie_rzad_tuska,kioskart.html

    gostek jest nieźle pojechany.. i dodakowo naiwny.
    Czymś innym jest wiedzieć ze jest "średnio/źle" a czymś innych toczyc z
    pyska kasandryczne wizje.
    Nie ma nic gorszego w kryzysie niż dokładać oliwy do ognia i generować
    samospełniające sie przepowiednie.
    Uprzedzając pytanie czy popieram oszukiwanie, nie, ale istnieje taka cienka
    czerwona linia, której nie powinno sie przekraczać. Zawsze można zobaczyc
    coś pozytywnego w szklance w połowie pełnej i wole żeby tak patrzyli na
    świat Polacy zwłaszcza w tym momencie...

    george