  • 21. Data: 2002-02-15 15:31:51
    Temat: Re: do klientów pekao
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ja uniknąłem blokady jako stały klient :-))).

    Ja tez mialem wtedy (jak wyrabialem VC) tam sporo kasy, a blokade zrobili.
    Moze dlatego ze to bardzo bardzo bardzo dawno temu bylo... Tzn. jeszcze
    wlascicielem Pekao nie byl Unicredito.

  • 22. Data: 2002-02-15 15:33:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Chyba, że od tej pory będziesz grzeczny :-)) i sprawa ulegnie
    przedawnieniu

    Jestem bardzo grzeczny. Od roku nie bylo zadnej transakcji, a na koncie jest
    tylko tyle co potrzeba na rok oplat za ubezpieczenie...

  • 23. Data: 2002-02-15 15:35:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > O inna nie wystapie, bo nie mam konta, a sensowna jest chyba tylko EC/MC
    > Shell. A co do debetu to zdarzalo mi sie to dosc czesto (czasem dlugo szly
    > przelewy...) i nic nie marudzili tylko wydali mi nowa VC (a raczej
    > przedluzyli).

    Bo VC ma zupełnie inne konto i po wydaniu oddział ma niewiele z nią
    wspólnego :-)
    A Shella wart mieć, bo bezprowizyjny :-)
    Grzegorz

  • 24. Data: 2002-02-15 15:40:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jestem bardzo grzeczny. Od roku nie bylo zadnej transakcji, a na koncie
    jest
    > tylko tyle co potrzeba na rok oplat za ubezpieczenie...

    Ja nie płacę, bo z tą kartą nie chodzę i używam tylko do transakcji
    internetowych :-) (filmy dvd :-))
    Grzegorz

  • 25. Data: 2002-02-16 15:19:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ja nie płacę, bo z tą kartą nie chodzę i używam tylko do transakcji
    > internetowych :-) (filmy dvd :-))
    A ja place :(( niech maja te smieszne grosze. A na serio wlasnie po to zeby
    robic zakupy przez net zostawilem sobie ta karte. Czasem tez na wakacje - na
    razie nie mialem z nia problemow za granica. :))
    pzd

  • 26. Data: 2002-02-16 17:20:28
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : > Jak cos wpalacisz na karte "wolnostojaca" Pekao to raczej Ci w kasie nie
    : > wyplaca z powrotem.
    : Wlasnie ze wyplaca, tylko trzeba najpierw postac w kolejce i zrobic
    : dyspozycje wyplaty u dysponentki (maja POS), pozniej do kasy...

    swego czasu byl zakaz wyplaty w POS oddzialu zlotowek z vc dolarowej. visa
    int. miala lepsze kursy walut niz pekao sa.
    kg