eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie] › Re: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
  • Data: 2003-12-01 15:22:59
    Temat: Re: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "..::Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqfltu$76a$1@news.onet.pl...

    > Przepraszam ze sie uniosłem ale naprawde w tej Polsce to już do
    wszystkiego
    > trzeba mieć "plecy".

    To nie plecy.
    Poporstu Pani w banku to zalatwila na wlasna reke, ja o tym nic nie
    wiedzialam - nie wysylalam zadnego pisma do Zarzadu.
    Myslalam , ze konto jest otworzone normalnie, a tu widac, ze moze nie do
    konca.
    A skoro tak jak ona mowi wystarczy pismo do Zarzadu to moze przejdze sie do
    oddzialu jakiego i sprobuj.

    m.