  • 1. Data: 2002-01-16 19:00:57
    Temat: Re: debetowa / chargowa VISA???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ps. czym technicznie rozni sie debetowa visa od chargowej? ( nie pytam o
    > visy elektron tylko o wypukle)?

    Hmm - co to znaczy technicznie?
    Taki sam kawalek wypuklego plastiku - wazne co tam jest na pasku
    magnetycznym.

    Jesli potrzebna jest ci debetowa - to najlepszym (najszybszym) rozwiazaniem
    jest
    Multibank - i przedstawienie historii z wplywami - to jest OK!
    Inne propozycje WBK lub Pekao SA (chargowa).

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-16 19:39:35
    Temat: debetowa / chargowa VISA???
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    witam juz kiedys pisalem i ...
    potrezbna mi wypukla VISA ( np. clasicc) nie musi byc kredytowa, moze byc do
    niewysokiej sumy, warunek wypukla...
    BSK odmowil mi wydania bo jestem studentem i nie mam stalych
    udokumentowanych wplywow,
    wplywy sa ok 5000-10000 miesiecznie z roznych tytulow, najczesciej przelewy,
    jednak o pracy czy innych stalych nie ma mowy, abstrahujac od tego BSK na
    podstawie historii rachunku rok temu przyznal mi limit 2000 ( debet) do
    konta studenta:)))
    ale to tak po za tym...
    poleci ktos?
    chyba sa mniejze wymogi do wydania debetowej karty niz kredytowej?
    pozdrawiam marcin

  • 3. Data: 2002-01-16 20:07:29
    Od: "YazZ" <y...@b...gnet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Inne propozycje WBK lub Pekao SA (chargowa).

    W Pekao SA trzeba już mieć zaświadczenie o zarobkach :(

    Pozdro
    Yazz

  • 4. Data: 2002-01-16 20:20:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W Pekao SA trzeba już mieć zaświadczenie o zarobkach :(

    Przy studenckim powyzej 500 zl miesiecznie daja po 3 miesiacach (tak bylo
    nie wiem jak teraz)

  • 5. Data: 2002-01-16 20:56:07
    Od: Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl>

    >Przy studenckim powyzej 500 zl miesiecznie daja po 3 miesiacach (tak bylo
    >nie wiem jak teraz)

    Jeżeli chodzi o Bank Pekao SA to godna uwagi jest debetowa karta Visa
    Classic - do uzyskania której nie trzeba żadnego zaświadczenia itp,
    wystarczy tylko złożyć wniosek i przygotować się na zablokowanie
    kwoty gwarancyjnej 500 zł - chyba, że mamy np. eurokonto bądź inny
    rachunek w Pekao SA od roku, wówczas takiej kwoty gwarancyjnej
    nie trzeba blokować.

    Karta wydawana jest w ramach osobnego rachunku tzw. rachunku karty
    Visa i jest to wygodna karta min. np. do płatności internetowych.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

  • 6. Data: 2002-01-16 21:34:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl> writes:

    > Jeżeli chodzi o Bank Pekao SA to godna uwagi jest debetowa karta Visa
    > Classic

    Wczoraj bylo identyczne pytanie i udzielilem identycznej (no,
    krotszej) odpowiedzi, jak ty dzis. Jesli jutro znow ktos za[yta o to
    samo, to zaczne gryzc.

    MJ

  • 7. Data: 2002-01-16 22:21:10
    Od: Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl>

    >Wczoraj bylo identyczne pytanie i udzielilem identycznej (no,
    >krotszej) odpowiedzi, jak ty dzis. Jesli jutro znow ktos za[yta o to
    >samo, to zaczne gryzc.

    Jeśli tak to przepraszam - przyznaję się, że z uwagi na brak czasu
    i baaardzo dużą liczbę postów na grupie nie czytam wszystkich
    postów a jedynie przeglądam tematy i zerkam jeżeli temat jest
    ineresujący.

    Ale przynajmniej dwukrotnie powtórzona informacja od dwóch różnych
    osób nie tylko utkwi lepiej w pamięci, ale świadczy też o tym, że
    jest to informacja prawdzia :)

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

  • 8. Data: 2002-01-16 22:49:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "YazZ" <y...@b...gnet.pl> wrote in message
    > W Pekao SA trzeba już mieć zaświadczenie o zarobkach :(

    Od kiedy jest to wymagane przy Eurokoncie Akademickim? Zawsze wystarczało
    min. 400 zł regularnych wpływów (np stypendium, kieszonkowe od rodziców :-)

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-01-16 23:04:43
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

> [...]
    >
    > Karta wydawana jest w ramach osobnego rachunku tzw. rachunku karty
    > Visa i jest to wygodna karta min. np. do płatności internetowych.

    tak wlasnie , do takiego wniosku dochodze analizujac wszystkie oferty...
    czy taka karta mozna placic offline? bez polaczenie przez POSy?
    czy debet jest do wysokosci 500 zł gwarancyjnego? czy do jakiejs innej
    wysokosci?
    dziekuje za odp. marcin

  • 10. Data: 2002-01-17 02:17:33
    Od: "Piotr Sobiesiak" <s...@2...pl>

    > Ale przynajmniej dwukrotnie powtórzona informacja od dwóch różnych
    > osób nie tylko utkwi lepiej w pamięci, ale świadczy też o tym, że
    > jest to informacja prawdzia :)

    Doktor Goebels mówił więcej. Cytuję z pamięci: "kłamstwo powtórzone sto razy
    staje się prawdą."