  • 11. Data: 2002-01-17 09:42:12
    Temat: Re: debetowa / chargowa VISA???
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > tak wlasnie , do takiego wniosku dochodze analizujac wszystkie oferty...
    > czy taka karta mozna placic offline? bez polaczenie przez POSy?

    To zalety wszystkich kart wypukłych.
    A jak robisz zakupy przez internet- łączysz się z posem ?

    > czy debet jest do wysokosci 500 zł gwarancyjnego? czy do jakiejs innej
    > wysokosci?

    Poczytaj no lepiej faq w dziale dotyczącym kart i ich rodzajów.

    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-01-17 09:45:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Od kiedy jest to wymagane przy Eurokoncie Akademickim? Zawsze wystarczało
    > min. 400 zł regularnych wpływów (np stypendium, kieszonkowe od rodziców :-)

    Krzysztof- wczoraj składałem wniosek o Shella i oni chcą takie dokumenty, że
    lepiej mi będzie zwiększyć limit na innych kartach.
    Na wszystkie pytania porównujące (że miałem już MC w tym banku i wtedy...) jest
    jedna odpowiedź : zmieniono zasady.
    I teraz pewnie karty mogą dostać ludzie zarabiający fortunę i na dodatek ze
    stałą umową o pracę, bo wiedomo jak traktuje się przedsiębiorców :-(((
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-01-17 10:40:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl> writes:

    > Jeśli tak to przepraszam

    Alez nie, cos ty, to nie bylo do ciebie!!!! Ja tylko zadajacych
    pytania bardzo prosze, zeby sprawdzili, czy moze w ostatnich 2-3
    dniach (bo o wiecej nie smiem prosic) nie bylo juz na to pytanie
    odpowiedzi...

    > postów a jedynie przeglądam tematy i zerkam jeżeli temat jest
    > ineresujący.

    Pisz czesciej, pisz...

    > Ale przynajmniej dwukrotnie powtórzona informacja od dwóch różnych
    > osób nie tylko utkwi lepiej w pamięci, ale świadczy też o tym, że
    > jest to informacja prawdzia :)

    To chyba musi byc trzy razy (patrz: "Wyprawa na zmirlacza").

    MJ

  • 14. Data: 2002-01-17 10:43:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MAGISTER" <w...@2...pl> writes:

    > tak wlasnie , do takiego wniosku dochodze analizujac wszystkie oferty...
    > czy taka karta mozna placic offline? bez polaczenie przez POSy?

    Oczywsicie mozna. Po to sa te wypukle cyferki. 8-)

    > czy debet jest do wysokosci 500 zł gwarancyjnego? czy do jakiejs innej
    > wysokosci?

    Karta debetowa nie ma nic wspolnego z debetem na koncie.

    Mozesz przy pomocy tej karty wydawac tyle pieniedzy, ile _wczesniej_
    wplacisz na rachunek karty. Wplacisz 10 tysiecy - mozesz wydac 10
    tysiecy...

    MJ

  • 15. Data: 2002-01-17 11:47:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mozesz przy pomocy tej karty wydawac tyle pieniedzy, ile _wczesniej_
    > wplacisz na rachunek karty. Wplacisz 10 tysiecy - mozesz wydac 10
    > tysiecy...

    Tylko nie zaraz jak wpłacisz, a 24godziny później :-)
    Tyle w Pekao idą pieniążki do Pekaowskiego CKiC :-), czy raczej :-(((.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-01-17 23:49:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lepiej mi będzie zwiększyć limit na innych kartach.
    > Na wszystkie pytania porównujące (że miałem już MC w tym banku i wtedy...)

    Ja myślę, że tu raczej chodzi o to, że jest ta MC Shell. Stawiam na to, że
    Eurokarta z Chopinem i Visa Concerto wydawane są nadal na tych zasadach, o
    których pisałem.

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2002-01-18 16:21:50
    Od: "YazZ" <y...@b...gnet.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
> [...]
    to, że
    > Eurokarta z Chopinem i Visa Concerto wydawane są nadal na tych

    Czy tak trudno zrozumieć, że zasady zostały zmienione ? Sam chciałem
    Vise typu charge (chyba Concerto) i chcieli zaświadczenie o zarobkach
    ... konto mam już bardzo długo, wpłaty znacznie powyżej 500 zł.

    ps. zamiast stawiac na cos, zadzwon na infolinie ;-P

    Pozdro
    Yazz

  • 18. Data: 2002-01-20 23:21:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "YazZ" <y...@b...gnet.pl> wrote in message
    > Czy tak trudno zrozumieć, że zasady zostały zmienione ? Sam chciałem
    > Vise typu charge (chyba Concerto) i chcieli zaświadczenie o zarobkach
    > ... konto mam już bardzo długo, wpłaty znacznie powyżej 500 zł.

    Ok - to ustalmy :-)
    Masz Eurokonto Akademickie, regularne wpłaty powyżej 500 zł z jakiegoś
    sensownego źródła (typu stypendium, kasa od rodziców itp) i przy wystąpieniu
    Visę Concerto zechcieli od studenta zaświadczenie o zarobkach?

    > ps. zamiast stawiac na cos, zadzwon na infolinie ;-P

    Do Pekao? wrrrr ;-))))

    K. Kowalski

  • 19. Data: 2002-01-21 05:49:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja myślę, że tu raczej chodzi o to, że jest ta MC Shell. Stawiam na to, że
    > Eurokarta z Chopinem i Visa Concerto wydawane są nadal na tych zasadach, o
    > których pisałem.

    Czyli cwaniakują- szkoda, że firma która z nimi podpisała umowę (Shell) nie
    przyciśnie pekao.
    W końcu też ma interes.
    Tak się zastanawiam ile faktycznie oni tych kart wydali ?
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-01-21 10:32:04
    Od: "YazZ" <y...@b...gnet.pl>

> [...]
    wystąpieniu
    > Visę Concerto zechcieli od studenta zaświadczenie o zarobkach?

    Dokładnie, dlatego wynoszę się z tego banku. Dzwoniłem jeszcze na
    infolinie dla 100% pewności - potrzebny jest dokument stwierdzający
    wysokość dochodów - słowa infolinki. Mowa oczywiście o VISA Concerto
    (charge).

    Pozdro
    Yazz