  • Data: 2002-02-18 10:07:30
    Temat: Re: darmowe konto w Inteligo
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Feb 2002 10:28:08 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Konta w banku nie zakłada się dla zabawy... To primo.
    >Jeśli po to założyłeś konto w inteligo, to się nie dziw...

    Tak swoją drogą do mBank i Inteligo ścigają się jak głupie żeby móc
    powiedzieć że mają więcej klientów, rozdają kasę żeby tylko założyc u
    nich konto więc niech się nie dziwią że zakładają u nich konta nawet
    martwe dusze. Tylko że potem koszt prowadzenia takich pustych kont
    trzeba sobie odbić z kasy tych którzy cos jednak na nich trzymają.

    Mam nadzieję że oba banki odpuszczą sobie niedługo wyścigi,
    polikwidują puste konta i nie będą sobie tego odbijać na zwykłych
    klientach.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------