  • 81. Data: 2022-02-01 10:49:51
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 10:37, J.F pisze:

    > Czyli co - z cudzym dowodem pojsc do banku, zalozyc konto, dostep
    > przez internet, po czym zaciagac kredyty online ?
    >
    > J.

    to idź z cudzym dowodem do banku i załóż konto...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 82. Data: 2022-02-01 10:51:10
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 10:25, Wojciech Bancer pisze:

    > No ale warunki kredytów to bardzo często możesz poznać zanim wjedzie
    > zapytanie do BIK.

    hipo, bez problemu

    ale gotówkowe mają często ofertę zależną od scoringu, jak podasz dane to
    weryfikacja i wtedy oferta wiążąca

    wcześniej masz tylko info, że oprocentowanie X oraz prowizja od Y%

  • 83. Data: 2022-02-01 10:54:12
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 10:35, J.F pisze:

    > Takie szczegolowe warunki?

    zasadniczo to ramowe jeżeli są zależne od scoringu, ale kojarzę też
    banki w których wszyscy dostają taką samą ofertę

    np. jest taki nowy, Ikano

  • 84. Data: 2022-02-01 11:02:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2022 10:49:51 +0100, Robert_DF wrote:

    > to idź z cudzym dowodem do banku i załóż konto...

    Jakos tam jednak oszusci szli i zakladali, kredyt brali,
    telefony i dekodery brali ...

    Sie nie boja, albo maja dobrych znajomych.

    J.

  • 85. Data: 2022-02-01 12:08:44
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 11:02, J.F pisze:

    > Jakos tam jednak oszusci szli i zakladali, kredyt brali,
    > telefony i dekodery brali ...
    >
    > Sie nie boja, albo maja dobrych znajomych.
    >
    > J.

    i wszyscy razem idą siedzieć, w banku nikt nie założy konta na
    podrobiony dokument, no chyba że świadomie

  • 86. Data: 2022-02-01 12:42:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lut 2022 o 12:08, Robert_DF pisze:

    > i wszyscy razem idą siedzieć, w banku nikt nie założy konta na
    > podrobiony dokument, no chyba że świadomie

    W TV mówią sporo o takich kredytach -- ale chyba
    o siedziskach ;) niewiele mówią...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 87. Data: 2022-02-01 12:51:48
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > W TV mówią sporo o takich kredytach -- ale chyba
    > o siedziskach ;) niewiele mówią...

    nie wiem co mówią w tv, nie korzystam z telewizora

  • 88. Data: 2022-02-01 13:32:25
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-02-01, Robert_DF <k...@r...pl> wrote:

    [...]

    > hipo, bez problemu
    >
    > ale gotówkowe mają często ofertę zależną od scoringu, jak podasz dane to
    > weryfikacja i wtedy oferta wiążąca

    Z gotówkowych od jakiegoś czasu biorę tylko Prawdziwe Raty 0% ;)
    Warunki znane przed zawarciem umowy :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 89. Data: 2022-02-01 14:50:48
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lut 2022 o 12:51, Robert_DF pisze:

    > nie wiem co mówią w tv, nie korzystam z telewizora

    Korzystanie z TV niekoniecznie wpływa na istnienie takich kredytów.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 90. Data: 2022-02-01 15:47:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >i wszyscy razem idą siedzieć, w banku nikt nie założy konta na
    >podrobiony dokument, no chyba że świadomie

    Dokument w naszym scenariuszu jest prawdziwy - tylko osoba malo
    podobna.
    Jak monitoring osoby nie sfilmuje, to pracownikowi trudno cos
    zarzucic - osoba byla podobna, i tego sie trzymamy.

    Zreszta moze grupa oszustow ma doswiadczenie w upodobnianiu sie.

    Swiadomie ... a czemu nie. W koncu nie za darmo przeciez :-)

    Tylko, ze to powinna wykryc statystyka - pare oszustw bylo, i
    wszystkie u jednego pracownika?
    No chyba, ze pracownicy jakies spoldzielnie porobili, nawet lepiej -
    prosze bardzo, nie tylko mnie sie oszust trafil.

    Gdzies tam jeszcze moze byc kwestia podmiany zdjecia w dowodzie, tzn
    raczej wyprodukowania falszywego dowodu - dane z prawdziwego,
    zdjecie inne. I znow niekoniecznie bardzo podobne do oszustwa, bo po
    co zostawiac swoja fotke w aktach.

    I znow - pracownik o tym nie wie, lub wie - tak czy inaczej zezna, ze
    DO wygladal na autentyczny,
    a zreszta prosze - jest ksero, choc niby nie wolno.

    Tak czy inaczej - oszustw podobnych sporo.
    Dawniej zdarzalo sie, ze pracownik banku robil,
    a teraz masa jakis online - i gdzie oni te pieniadze przelewaja - za
    granice ?

    J.