  • 41. Data: 2022-01-30 13:29:04
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 23:27, Michał Jankowski pisze:

    > W pierwszym podejściu przysyłają jakiś idiotyczny wyciąg, jak się ich
    > przyciśnie, to prawdziwe dane, czyli kupę tabelek. A czego oczekujecie? :)
    >
    >   MJ

    kiedy ostatnio zamawiałeś?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 42. Data: 2022-01-30 13:30:20
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 12:03, Michał Jankowski pisze:

    > PS. Nigdzie nie widzę żadnego przepisu, jakoby to można było robić tylko
    > raz na 6 miesięcy.

    widziałem, ale już nie pamiętam co to było, spróbuj zamówić np. miesiąc
    po miesiącu i zobaczymy co będzie
    jeżeli odmówią to muszą napisać dlaczego

  • 43. Data: 2022-01-30 21:32:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 00:00, ąćęłńóśźż pisze:

    > BTE.

    Dokładnie. Bankowy Tytuł Egzekucyjny. Tyle, ze banki nadużywały tego.
    Skupowały wątpliwe wierzytelności, a następnie wystawiały sobie BTE.

    --
    Robert Tomasik

  • 44. Data: 2022-01-30 23:46:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Dokładnie. Bankowy Tytuł Egzekucyjny. Tyle, ze banki nadużywały tego.
    > Skupowały wątpliwe wierzytelności, a następnie wystawiały sobie BTE.

    Naprawdę? Były takie przypadki? A to nie było tak, że BTE można było
    zastosować tylko do "własnej" należności (albo jej zabezpieczenia)?
    Czyli dłużnik (lub "dłużnik") musiał przeprowadzić jakąś czynność,
    w danym banku, skutkującą powstaniem długu ("długu"), i następnie go nie
    spłacić. Typowe sytuacje - brak spłaty kredytu lub ujemne saldo na
    koncie np. na skutek użycia czeków lub kart itp.

    Nadużycia wynikały z tego, że sąd nadając klauzulę nie interesował się
    w ogóle tym, czy roszczenie jest zasadne. Jakoś tak podejrzewam jednak,
    że w znakomitej większości przypadków takim było - co oczywiście nie
    powoduje, że BTE było rozwiązaniem sprawiedliwym.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 45. Data: 2022-01-31 00:50:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2022 12:03:44 +0100, Michał Jankowski wrote:

    > Powołaj się na rodo, tak jak Robert pisał. Dostaniesz pełne dane, tyle
    > tylko, że surowe - tabelki, a nie raport z oceną.

    A to BIK ocenia, czy bank na podstawie surowych danych ?

    > PS. Nigdzie nie widzę żadnego przepisu, jakoby to można było robić tylko
    > raz na 6 miesięcy.

    Bodajze w UoODO

    Musieli cos dac, bo inaczej aktywisci by chcieli dwa razy dziennie ...

    J.

  • 46. Data: 2022-01-31 00:54:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2022 23:46:29 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    >
    > Nadużycia wynikały z tego, że sąd nadając klauzulę nie interesował się
    > w ogóle tym, czy roszczenie jest zasadne. Jakoś tak podejrzewam jednak,

    A teraz sie jakos interesuje?
    Ten e-sad w Lublinie jeszcze dziala ?

    > że w znakomitej większości przypadków takim było - co oczywiście nie
    > powoduje, że BTE było rozwiązaniem sprawiedliwym.

    Chyba, ze ktos dowód stracił, a potem sie okazalo, ze na raty w
    sklepie wzial cos. Raty w sklepie, ale z banku.
    I jeszce np na falszywy adres.

    J.

  • 47. Data: 2022-01-31 10:32:44
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 00:54, J.F pisze:

    > A teraz sie jakos interesuje?
    > Ten e-sad w Lublinie jeszcze dziala ?

    tak, ale jak dostajesz info o sprawie to możesz wnieść sprzeciw i temat
    trafi do SR

  • 48. Data: 2022-01-31 10:34:17
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 00:50, J.F pisze:

    > A to BIK ocenia, czy bank na podstawie surowych danych ?

    o dane prosisz BIK i od udzieli info na podstawie tego co ma zapisane u
    siebie

    > Musieli cos dac, bo inaczej aktywisci by chcieli dwa razy dziennie ...

    pewnie tak, ale 2x w roku gratis wystarczy, a jak ktoś musi teraz i
    natychmiast to płaci 39 zł i dostaje ładny, kolorowy raport

  • 49. Data: 2022-01-31 11:25:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 10:34:17 +0100, Robert_DF wrote:

    > o dane prosisz BIK i od udzieli info na podstawie tego co ma zapisane u
    > siebie

    No ale powinno to chyba byc cos blizej surowych danych, ciążace
    zobowiazani, a nie jakas zdolnosc kredytowa ..

  • 50. Data: 2022-01-31 11:41:48
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 11:25, J.F pisze:

    > No ale powinno to chyba byc cos blizej surowych danych, ciążace
    > zobowiazani, a nie jakas zdolnosc kredytowa ..

    nic innego nie dostaniesz, bik nie liczy zdolności kredytowej