  • 1. Data: 2011-01-26 06:59:18
    Temat: czy w Aliorze...?
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    ..jezeli przyjdzie przelew po godzinie ksiegowania ostatniej sesji (ok.
    15:00) w piatek to czy mi go zaksieguja na koncie juz w sobote rano czy
    dopiero w poniedzialek rano?

  • 2. Data: 2011-01-26 07:32:48
    Temat: Re: czy w Aliorze...?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 26 Sty, 07:59, mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:
    > ..jezeli przyjdzie przelew po godzinie ksiegowania ostatniej sesji (ok.
    > 15:00) w piatek to czy mi go zaksieguja na koncie juz w sobote rano czy
    > dopiero w poniedzialek rano?

    A w jaki sposób przyjdzie Ci przelew PO sesji? Skoro zostanie zlecony
    u nadawcy po ostatniej sesji to wyjdzie z banku nadawcy dopiero w
    poniedziałek i dopiero w poniedziałek Alior się o nim dowie i wtedy
    zaksięguje...

  • 3. Data: 2011-01-26 07:39:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 23:32:48 -0800, Tomek z Wawy napisał(a):

    > A w jaki sposób przyjdzie Ci przelew PO sesji?

    A o przelewach wewnętrznych słyszał?

  • 4. Data: 2011-01-26 07:47:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 06:59:18 +0000, mierzvoj napisał(a):

    > ..jezeli przyjdzie przelew po godzinie ksiegowania ostatniej sesji (ok.
    > 15:00) w piatek to czy mi go zaksieguja na koncie juz w sobote rano czy
    > dopiero w poniedzialek rano?

    W Twoim pytaniu nie za bardzo wiadomo o co chodzi, więc może sprecyzuj.
    Jeżeli chodzi Ci o to, że w Aliorze księgują trzecią sesję następnego
    dnia rano i jeżeli dostaniesz w piątek 3s to kiedy pojawią się pieniądze
    na Twoim koncie? Jeżeli o to pytasz, to jest napisane, że następnego dnia
    roboczego czyli w poniedziałek. W najbardziej niekorzystnym przypadku
    (dwa dni świąt) możesz dostać przelew 3s w piątek a pieniądze mieć
    dopiero w środę rano na koncie.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-01-26 07:48:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 07:39:37 +0000, jureq napisał(a):

    > A o przelewach wewnętrznych słyszał?

    W Aliorze wewnętrzne przelewy chodzą online, więc nie ma to żadnego
    znaczenia kiedy.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-01-26 07:52:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> wrote in message
    > ..jezeli przyjdzie przelew po godzinie ksiegowania ostatniej sesji (ok.
    > 15:00) w piatek to czy mi go zaksieguja na koncie juz w sobote rano czy
    > dopiero w poniedzialek rano?

    Jezeli masz na mysli ksiegowanie III-sesji z piatku, to zobaczysz ja
    zaksiegowana w poniedzialek rano; wewnetrzne on-line.

  • 7. Data: 2011-01-26 08:17:19
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in

    > Jezeli masz na mysli ksiegowanie III-sesji z piatku, to zobaczysz ja
    > zaksiegowana w poniedzialek rano; wewnetrzne on-line.

    o wlasnie Koledzy o to mi chodzilo, dziekuje pozdro