  • 1. Data: 2011-01-25 19:17:13
    Temat: warsztaty fotograficzne
    Od: "cez" <c...@i...pl>

    Oferta dla każdego interesującego się fotografią.
    Na fotograficznych szkoleniach nad pięknym Bałtykiem.Ilustrowane wykłady,
    pokazy multimedialne, atrakcyjne spotkania z doświadczonymi profesjonalistami.
    Ciekawe i twórcze zajęcia fotograficzne.Możliwość wzbogacenia swojej wiedzy
    oraz wymiany doświadczeń. Na miejscu studio błyskowe.Bardzo napięty i
    atrakcyjny program szkoleniowy. Pobyt w dobrych warunkach. Posiłki na
    miejscu.Dokładny program warsztatów i inne niezbędne informacje na
    http://www.phototimo.com/warsztaty_plenerowe.html

  • 2. Data: 2011-01-25 19:25:40
    Temat: Re: warsztaty fotograficzne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/25/2011 1:17 PM, cez wrote:
> [...]
    > atrakcyjny program szkoleniowy. Pobyt w dobrych warunkach. Posiłki na
    > miejscu.Dokładny program warsztatów i inne niezbędne informacje na

    no i jak tu mu nie lutnąć.

  • 3. Data: 2011-01-25 19:41:12
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl
    c...@i...pl

  • 4. Data: 2011-01-25 19:41:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl
    r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-01-25 20:09:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 00:41:59 +0500, kashmiri napisał(a):

    [ciach]
    Ale zdajesz sobie sprawę, że śmiecisz bardziej niż oni? A takie coś i tak
    nic nie daje. Od lat mam prawdziwy adres we From: i spam mi jakoś nie
    przeszkadza. Proponuję poczytać o systemach antyspamowych.

    Za to takie śmieci jak twoje przeszkadzają.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2011-01-25 20:57:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Robert Kois <k...@h...pl> dared to write:
> [...]
    > nic nie daje. Od lat mam prawdziwy adres we From: i spam mi jakoś nie
    > przeszkadza. Proponuję poczytać o systemach antyspamowych.

    Na Interii? Na poważnie, zrobili DZIAŁAJĄCE filtry???!!!

    > Za to takie śmieci jak twoje przeszkadzają.

    No comments.

    k.

  • 7. Data: 2011-01-25 21:14:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 01:57:30 +0500, kashmiri napisał(a):

    > Na Interii? Na poważnie, zrobili DZIAŁAJĄCE filtry???!!!

    O POP3 słyszał?

    > No comments.

    No jego jednym kliknięciem dodałem do kf-a i mam z nim spokój, ciebie też
    mogę ale jakby nie o to chodzi.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2011-01-26 08:30:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 01:57:30 +0500, kashmiri wrote:

    > No comments.

    A cos wniosles tymi 2 postami wypelnionymi czyimis emailami?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns