eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE › Re: czy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE
    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE
    Date: Tue, 3 Feb 2004 19:56:59 +0100

    A jak założyłeś konto, skoro Polacy nie mogą. Słyszałem, że nawet jeśli
    polak założy konto podając się np. za Niemca to po pewnym czasie każą
    przysłać polskie dokumenty (paszport lub dowód osobisty) i jak zobaczą, że
    tak naprawdę mieszkasz w Polsce to zablokują konto. Słyszałem, że problem
    można obejść zakładając konto w UE lub USA i wtedy podaje się kraj w którym
    ma się konto. Może masz jakieś doświadczenia w zakresie zakładania konta w
    PayPalu. Zaznaczam, że jestem laikiem i to co piszę o PayPalu to jedynie
    zasłyszane opinie.