eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE › Re: czy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE
  • Data: 2004-02-03 21:16:27
    Temat: Re: czy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE
    Od: "Ebay" <L...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bvoqug$dnt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A jak założyłeś konto, skoro Polacy nie mogą. Słyszałem, że nawet jeśli
    > polak założy konto podając się np. za Niemca to po pewnym czasie każą
    > przysłać polskie dokumenty (paszport lub dowód osobisty) i jak zobaczą, że
    > tak naprawdę mieszkasz w Polsce to zablokują konto. Słyszałem, że problem
    > można obejść zakładając konto w UE lub USA i wtedy podaje się kraj w
    którym
    > ma się konto. Może masz jakieś doświadczenia w zakresie zakładania konta w
    > PayPalu. Zaznaczam, że jestem laikiem i to co piszę o PayPalu to jedynie
    > zasłyszane opinie.

    Żeby założyć konto na Paypalu jako osoba z USA musisz posiadać karte
    kredytową wydana przez bank w USA i konto w banku w USA. Paypal weryfikuje
    Cie poprzez dwie małe wpłaty na twoje konto bankowe i żeby dokonczyć
    rejestracje musisz podać dokładnie kwoty tych wpłat.
    Ja załozyłem konto gdyż posiadam powyższe konta.

    Pozdrawiam

    PS.
    Jeśli chcesz dokonać zakupów na ebay.com lub innych sklepach internetowych w
    USA chętnie pomogę.