  • 1. Data: 2004-02-03 12:16:48
    Temat: czy macie problem z wejsciem na strone PayPala___JA NIE MOGE
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2004-02-03 13:31:21
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Mnie PayPal i tak nie interesuje, bo nie akceptuje Polaków. Słyszałem, że
    nawet Amerykanie mają z nim problemy.

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

  • 3. Data: 2004-02-03 16:35:29
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    Ja nie mam żadnych problemów dokonywania tranzakcji na Paypalu z Polski.
    W USA nigdy też nie miałem żadnych problemów, serwis działał i działa bardzo
    dobrze.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-02-03 17:21:18
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie PayPal i tak nie interesuje, bo nie akceptuje Polaków. Słyszałem, że
    > nawet Amerykanie mają z nim problemy.

    Za chwile Patek777 zaoferuje Ci swoje uslugi.

  • 5. Data: 2004-02-03 18:56:59
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    A jak założyłeś konto, skoro Polacy nie mogą. Słyszałem, że nawet jeśli
    polak założy konto podając się np. za Niemca to po pewnym czasie każą
    przysłać polskie dokumenty (paszport lub dowód osobisty) i jak zobaczą, że
    tak naprawdę mieszkasz w Polsce to zablokują konto. Słyszałem, że problem
    można obejść zakładając konto w UE lub USA i wtedy podaje się kraj w którym
    ma się konto. Może masz jakieś doświadczenia w zakresie zakładania konta w
    PayPalu. Zaznaczam, że jestem laikiem i to co piszę o PayPalu to jedynie
    zasłyszane opinie.

  • 6. Data: 2004-02-03 21:16:27
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > PayPalu. Zaznaczam, że jestem laikiem i to co piszę o PayPalu to jedynie

    Żeby założyć konto na Paypalu jako osoba z USA musisz posiadać karte
    kredytową wydana przez bank w USA i konto w banku w USA. Paypal weryfikuje
    Cie poprzez dwie małe wpłaty na twoje konto bankowe i żeby dokonczyć
    rejestracje musisz podać dokładnie kwoty tych wpłat.
    Ja załozyłem konto gdyż posiadam powyższe konta.

    Pozdrawiam

    PS.
    Jeśli chcesz dokonać zakupów na ebay.com lub innych sklepach internetowych w
    USA chętnie pomogę.