  • Data: 2016-04-17 19:55:38
    Temat: Re: czy mBanku nie stać?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Apr 2016 19:37:32 +0200, platformowe głupki napisał(a):
    > mam takie pytanie, dlaczego mBank wysyła bardzo ważne rzeczy zwykłymi
    > listami? czy mBank tak cienko przędzie, ze nie stać go na wysyłkę listy
    > haseł czy karty listem poleconym? dziwna sprawa... do kogo mógłbym
    > złożyć skarkę, żeby mBank zaczął łaskawie wysyłać poleconymi?

    Chyba do nikogo - taka ich decyzja, prawie wszystkie banki tak robia.
    99% listow dochodzi, a te co nie dojda - wysle sie drugi raz.

    > P.S. lista haseł kosztuje 19 pln, wysyłka polceonym 4,5pln, nie stać
    > ich? chętnie bym na nich obywatelsko doniósł... skurw...

    A to ... moze do UOKiKu ? Bo tak mi wyglada, ze cena ma zniechecic
    konsumenta, nieuzasadniona jest, dyskryminujaca - cos chyba Prezes
    dobierze.

    Dyskryminacja - to dobre slowo, trzeba by napisac w donosie :-)

    J.