  • 1. Data: 2016-04-17 19:37:32
    Temat: czy mBanku nie stać?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam takie pytanie, dlaczego mBank wysyła bardzo ważne rzeczy zwykłymi
    listami? czy mBank tak cienko przędzie, ze nie stać go na wysyłkę listy
    haseł czy karty listem poleconym? dziwna sprawa... do kogo mógłbym
    złożyć skarkę, żeby mBank zaczął łaskawie wysyłać poleconymi?

    P.S. lista haseł kosztuje 19 pln, wysyłka polceonym 4,5pln, nie stać
    ich? chętnie bym na nich obywatelsko doniósł... skurw...

  • 2. Data: 2016-04-17 19:55:38
    Temat: Re: czy mBanku nie stać?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2016 19:37:32 +0200, platformowe głupki napisał(a):
> [...]
    > haseł czy karty listem poleconym? dziwna sprawa... do kogo mógłbym
    > złożyć skarkę, żeby mBank zaczął łaskawie wysyłać poleconymi?

    Chyba do nikogo - taka ich decyzja, prawie wszystkie banki tak robia.
    99% listow dochodzi, a te co nie dojda - wysle sie drugi raz.

    > P.S. lista haseł kosztuje 19 pln, wysyłka polceonym 4,5pln, nie stać
    > ich? chętnie bym na nich obywatelsko doniósł... skurw...

    A to ... moze do UOKiKu ? Bo tak mi wyglada, ze cena ma zniechecic
    konsumenta, nieuzasadniona jest, dyskryminujaca - cos chyba Prezes
    dobierze.

    Dyskryminacja - to dobre slowo, trzeba by napisac w donosie :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-04-18 00:36:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "platformowe głupki" nf0hks$e55$...@n...news.atman.pl

    > mam takie pytanie, dlaczego mBank wysyła bardzo ważne rzeczy zwykłymi listami?

    Bo poleconymi wysyła nieważne. ;)

    > czy mBank tak cienko przędzie, ze nie stać go na wysyłkę listy haseł

    To samo pytanie do Ciebie -- czy tak cienko przędziesz, że nie masz szmalu na
    komórkę?

    > czy karty listem poleconym? dziwna sprawa... do kogo mógłbym
    > złożyć skarkę, żeby mBank zaczął łaskawie wysyłać poleconymi?

    IMO możesz po prostu zrezygnować z usług tego banku. :)
    To nie ZUS. :)

    > P.S. lista haseł kosztuje 19 pln, wysyłka polceonym 4,5pln, nie
    > stać ich? chętnie bym na nich obywatelsko doniósł... skurw...

    S żabek powstały krokodyle, s krokodyli powstały kury, s kur w...
    ...łaśnie powstały ssaki siejące zgorszenie odkrytymi cyckami...

    https://youtu.be/1yJ2P3BIcTc?t=53 <-- zwłaszcza ta po prawej ma czym oddychać...

    [po lekarsku -- po lewej, ale na filmie wszystko ulega przestawieniu...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-04-18 04:54:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/18/2016 02:37 AM, platformowe głupki wrote:
    > mam takie pytanie, dlaczego mBank wysyła bardzo ważne rzeczy zwykłymi

    (...)

    > skurw...

    Żeby ci żyłka nie pękła z nerwów...

    Tomasz Chmielewski