  • 1. Data: 2004-10-09 16:27:50
    Temat: czy mBank dziala takze w weekend?
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    chodzi mi glownie o przelewy na konto

  • 2. Data: 2004-10-09 16:28:32
    Temat: Re: czy mBank dziala takze w weekend?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > chodzi mi glownie o przelewy na konto

    Wewnętrzne tak, zewnętrzne nie.

  • 3. Data: 2004-10-09 17:52:36
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    news:ck93l5$keh$1@news.onet.pl...

    > > chodzi mi glownie o przelewy na konto
    >
    > Wewnętrzne tak, zewnętrzne nie.

    Dodajmy dla niezorientowanych że przelewy międzybankowe (czyli zewnętrzne)
    nie chodzą w Polsce w weekendy między żadnymi bankami.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2004-10-10 08:10:16
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-09, Marek J <markusjNOSPAM@.> wrote:

> [...]
    >
    > Dodajmy dla niezorientowanych że przelewy międzybankowe (czyli zewnętrzne)
    > nie chodzą w Polsce w weekendy między żadnymi bankami.

    Taaa - mamy 21 wiek :)
    Pytanie czy odsetki są liczone w dni wolne ?
    Załóżmy, że wypłacam na styk kwotę z debetu w piątek...
    A w sobotę naliczą odsetki i zejdę poniżej dozwolnego salda ?
    Co wtedy ? A pieniądze w sobote wysłałem z innego konta na pokrycie odsetek ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2004-10-10 09:29:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa - mamy 21 wiek :)

    Oraz jestesmy w UE, gdzie ludzie i firmy w weekendy odpoczywaja.
    Bank nie piekarnia, nie musi dostarczac swiezych buleczek/przelewow w
    sobote.

    > Pytanie czy odsetki są liczone w dni wolne ?

    Oczywiscie

    > Załóżmy, że wypłacam na styk kwotę z debetu w piątek...
    > A w sobotę naliczą odsetki i zejdę poniżej dozwolnego salda ?

    Oczywiscie

    > Co wtedy ?

    To co jest w regulaminie na te okolicznosc

    > A pieniądze w sobote wysłałem z innego konta na pokrycie odsetek ?

    Nie wyslales
    Mogles _zlecic_ wyslanie.
    Wysle bank w poniedzialek.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-10-10 16:02:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Taaa - mamy 21 wiek :)

    A wiesz ze w tych wysokorozwinietych krajach, to za taki zwykly przelew
    placisz od cholery albo trwa 3 dni?
    Co do orpocentowania - na te okolicznosc masz umowe i regulamin. Czytasz i
    wiesz. Roznie w roznych bankach

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-10-10 17:19:40
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-10, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > A wiesz ze w tych wysokorozwinietych krajach, to za taki zwykly przelew
    > placisz od cholery albo trwa 3 dni?
    Tak ale przelewy praktycznie chodzą same ...logicznym krokiem po uruchomieniu dostępu
    przes sieć 24/h 365dni/rok jest dążenie to systemu przepływu przelewów
    24/h 7 dni w tygodniu ..nieprawda ?

    Nie wydaje mi się aby to był wielki problem ...bardziej .nie wiem co :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2004-10-10 17:21:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-10 18:02, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > placisz od cholery albo trwa 3 dni?
    > Co do orpocentowania - na te okolicznosc masz umowe i regulamin. Czytasz i

    A wiesz, ze to wynika z tego, że mają starsze systemy bankowe i nie chcą
    ich wymieniać?
    A banki w Polsce sporą część infrastruktury budowały od zera i mogły(by)
    sie bardziej postarać.

    KJ

  • 9. Data: 2004-10-10 19:03:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Tak ale przelewy praktycznie chodzą same ...logicznym krokiem po
    uruchomieniu
    > dostępu przes sieć 24/h 365dni/rok jest dążenie to systemu przepływu
    > przelewów 24/h 7 dni w tygodniu ..nieprawda ?

    A to ty myslisz ze przelewy biegaja po "tej samej sieci" po ktorej ty masz
    dostep 24/365?
    ;-))

    > Nie wydaje mi się aby to był wielki problem ...bardziej .nie wiem co :)

    Masz racje.
    Nie wiesz.

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-10-10 22:29:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > A wiesz, ze to wynika z tego, że mają starsze systemy bankowe i nie
    > chcą ich wymieniać?

    wiem

    > A banki w Polsce sporą część infrastruktury budowały od zera i
    > mogły(by) sie bardziej postarać.

    I tak jest lepiej. A pisalem, bo przy argumencie XXI wiek zaraz sie pojawia,
    ze to tylko u nas mozliwe itp ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich