  • 1. Data: 2004-10-09 10:41:21
    Temat: Wybranie w kasie Pekao większej kwoty gotówką
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Kupuję auto. Sprzedający nie chce słyszeć o przelewie. Ma być gotówka do
    ręki.
    W PekaoSA, bez uprzedniego powiadomienia banku można wypłacić 20kPLN.
    Mam Eurokonto wspólne z żoną. Więc powinno dać się wypłacić 40kPLN.
    Pani w kasie twierdzi, że nie da rady. 2 minuty później Pani Kierowniczka od
    Kas twierdzi, że nie ma problemu;)) Mogłem, to wziąć na piśmie;)

    Czy ktoś to testował?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-10-09 12:03:29
    Temat: Re: Wybranie w kasie Pekao większej kwoty gotówką
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Idz dzien wczesniej (najlepiej do godziny 12) do swojego banku i powiedz, ze
    nastepnego dnia chcesz podjac xxxxx sume pieniedzy. Nie powinno byc zadengo
    problemu.

  • 3. Data: 2004-10-10 07:54:51
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    On Sat, 9 Oct 2004 14:03:29 +0200, safanduaal wrote:

    > Idz dzien wczesniej (najlepiej do godziny 12) do swojego banku i powiedz, ze
    > nastepnego dnia chcesz podjac xxxxx sume pieniedzy. Nie powinno byc zadengo
    > problemu.

    Ja dzwonilem do mojego oddziału jak chciałem podjąć większą kwote z konta
    walutowego

  • 4. Data: 2004-10-31 11:28:03
    Od: "ROBAK" <a...@o...pl>

    Pamiętaj, że każdy oddział nie posiada SKARBCA z prawdziwego zdarzenia i nie
    mogą trzymać w oddziale WIĘKSZEJ gotówki - stąd te ograniczenia. Pieniądze
    możesz zamówić do 12:00 telefonicznie w swoim oddziale z wypłatą na dzień
    następny...
    Pozdrowionka