  • 1. Data: 2004-10-09 13:46:42
    Temat: VWBD - tabela oplat
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Ja już naprawdę obiecywałem sobie, że skończę się wyżywać na VWBD.
    Ja już zrozumiałem, że od Biedronki nie mogę wymagać, żeby mieli
    Giunnessa. Nie czepiam się jakichś pierdół, że 'nr klienta' jest raz
    'numerem klienta', raz 'numerem rachunku', raz 'identyfikatorem', a
    jeszcze kiedy indziej 'modulo'. Nie, nie przeszkadza mi to.
    Nie obchodzą mnie braki odpowiedzi na zapytania pocztą wewnętrzną.
    Nie denerwuje mnie nielogiczny system internetowy i kompletnie
    bezsensownie ułożony IVR... NIE!

    Ale - do jasnej cholery - zamówiłem sobie dziś TOiP w ichnim systemie
    IVR (0800103301) faks z TPiO. I doszła wersja z... 2002 roku, gdy
    jeszcze e-direct w wersji standard był płatny 10 PLN/miesiąc...

    Wiem, ma mnie to nie dziwić... Co z tego, że pisałem o tym wiele razy w
    zeszłym roku - mailowo, pocztą wewnętrzną... pisałem tutaj...

    Nie, w VWBD już jednak nic mnie nie zdziwi...

    WN

  • 2. Data: 2004-10-09 15:00:38
    Temat: Re: VWBD - tabela oplat
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ja już naprawdę obiecywałem sobie, że skończę się wyżywać na VWBD.

    To się nie wyżywaj ;)

> [...]
    > 'numerem klienta', raz 'numerem rachunku', raz 'identyfikatorem', a
    > jeszcze kiedy indziej 'modulo'. Nie, nie przeszkadza mi to.

    Ee.....czepiasz się :D

    > Nie obchodzą mnie braki odpowiedzi na zapytania pocztą wewnętrzną.

    Hmm....może masz jakąś wersję Lite systemu bo na moje *wszystkie* zapytania
    otrzymuję odpowiedź

    > Nie denerwuje mnie nielogiczny system internetowy i kompletnie
    > bezsensownie ułożony IVR... NIE!

    Bezsensownie? Moim zdaniem jest całkiem w porządku

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-10-09 17:23:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Hmm....może masz jakąś wersję Lite systemu bo na moje *wszystkie*
    > zapytania otrzymuję odpowiedź

    A jakie to były pytania o ile można wiedzieć?
    Bo ja w zeszłym roku zadałem pytanie czy dla pełnomocników z pierwszej grupy
    podatkowej też mam naklejać znaczek skarbowy za 15 zł na pełnomocnictwie -
    bo coś takiego pisze na tym druku. Sam zasugerowałem opowiedź przeczącą,
    pytałem o potwierdzenie. No i to był mój pierwszy i ostatni kontakt z ich
    pocztą wewnętrzną bo pytanie okazało się widać za trudne.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-10-09 17:28:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bogdan B. napisał(a):

    > A jakie to były pytania o ile można wiedzieć?

    Hmmm....no różnie sobie marudzę :D

    1. Prośba o zmianę limitu
    2. Pytanie odnośnie wypłat z konta Plus Direct
    3. Kiedy online systemu transakcyjnego? :)
    4. Pytania o przelewy wewnętrzne

    itd

    więcej grzechów nie pamiętam ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-10-09 21:45:13
    Od: T...@s...co.uk

    In article <1...@4...net>,
    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Hmm....może masz jakąś wersję Lite systemu bo na moje *wszystkie* zapytania
    > otrzymuję odpowiedź

    Mi tez nie odpowiedzieli. A zglaszalem zarzuty dotyczace zlego dzialania
    niektorych funckci na stronie www...
    Minelo pol roku. Nawet w miedzyczasie telefonowalem, ale dalem sobie
    spokoj.
    Z pozostalymi zarzutami kol. WN tez sie zgadzam. Tylko po prostu wiele
    od VWBD nie wymagam...

    TA

  • 6. Data: 2004-10-10 10:55:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ck8pus$735$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > Ale - do jasnej cholery - zamówiłem sobie dziś TOiP w ichnim systemie
    > IVR (0800103301) faks z TPiO. I doszła wersja z... 2002 roku, gdy

    Może odpowiedzieli ci na zaległy list z 2002 roku?:)

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 7. Data: 2004-10-10 18:34:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > 3. Kiedy online systemu transakcyjnego? :)

    No nie do konca im to dziala jednak.
    W Multi wszystko zeszlo, a w VW jeszcze czekam i znowu moglbm wpasc w
    niedozwolony debecik.... :(

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 8. Data: 2004-10-10 19:19:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No nie do konca im to dziala jednak.
    > W Multi wszystko zeszlo, a w VW jeszcze czekam i znowu moglbm wpasc w
    > niedozwolony debecik.... :(

    No właśnie. To jest jedyna opcja, która mi brakuje do szczęścia. Mam dość
    dużo transakcji przychodzących i widzę je dopiero następnego dnia :(

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-10-10 20:13:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > No właśnie. To jest jedyna opcja, która mi brakuje do szczęścia. Mam
    > dość dużo transakcji przychodzących i widzę je dopiero następnego
    > dnia :(

    No - ja nie widze jeszcze zagranicznych z wtorku :(

  • 10. Data: 2004-10-10 20:54:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    > No - ja nie widze jeszcze zagranicznych z wtorku :(

    To czym oni się chwalili jakiś czas temu ?? :-)))

    Uwielbiam ten bank. :-)