  • 1. Data: 2004-10-09 14:43:00
    Temat: o co kolejka :)
    Od: "kopi" <c...@w...pl>

    mam takie glupie pytanko odnosnie prywatyzacji PKOBP

    o jakich zyskach moga myslec osoby ktore zaloza te lokaty ( ile % )
    zakladajac ze beda chcieli je sprzedac w zasadzie od razu po zalozeniu ?

    sory ale zupelnie nie orientuje sie w tych sprawach
    a chcialbym wiedziec o co sie tam zabijaja ;-)

  • 2. Data: 2004-10-09 15:38:54
    Temat: Re: o co kolejka :)
    Od: "dzangiel" <x...@i...pl>

    Użytkownik "kopi" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > sory ale zupelnie nie orientuje sie w tych sprawach
    > a chcialbym wiedziec o co sie tam zabijaja ;-)

    Zobacz tutaj już ktoś podał tego linka wcześniej
    http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=550574

    pzdr
    dzangiel

  • 3. Data: 2004-10-09 16:35:06
    Od: c...@w...pl

    > Zobacz tutaj już ktoś podał tego linka wcześniej
    > http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=550574

    "Analitycy spodziewają się widełek od 16-20 zł. Jeśli cena emisyjna będzie
    przekraczała 20 zł, zyski z inwestycji mogą być mniejsze niż 10 proc."

    rozumiem ze wariant pesymistyczny to 10% zysku po miesiacu
    ( zakladajac ze sprzedamy od razu po wejsciu na gielde )

    dobrze rozumuje ?

  • 4. Data: 2004-10-09 19:58:46
    Od: c...@w...pl

> [...]
    >
    > rozumiem ze wariant pesymistyczny to 10% zysku po miesiacu
    > ( zakladajac ze sprzedamy od razu po wejsciu na gielde )

    moze mnie ktos upewnic ??
    rozumiem oczywiscie ze gielda to nigdy nic pewnego
    ale bylbym bardzo wdzieczny za jakies prawdopodobne dane ?
    ile wy uwazacie ze moznaby na nich zyskac ( przy checi spieniezenia tuz po
    wejsciu )

    pzdr

  • 5. Data: 2004-10-10 10:31:03
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Użytkownik, tak
    słodko gaworzy:

    > ile wy uwazacie ze moznaby na nich zyskac ( przy checi spieniezenia
    > tuz po wejsciu )

    Jak Ci powiem, to może nie kupisz, a mnie zależy, żebyś kupił...
    ;)

    --
    woy

    'Ja narisował szkołu. Eto sportiwnyj zał. Zdzies' sidiat liudi.
    No eto nie wsio. Ja jeszczio narisuju, kak my sidieli noczju.
    I kak nas naczali wzrywat'.'