  • 1. Data: 2004-10-09 15:44:25
    Temat: Ciekawa prawnie sytuacja (lokata prywatyzacyjna)
    Od: "Mielech" <m...@g...pl>

    Witam!

    Wyobraźmy sobie taką sytuację:

    Jest jakąś tam lista kolejkowa i na niej 300 osób. Jednak jest też tak że
    pod bankiem są ze 3 osoby które pilnują kolejki. Jest 3 rano w poniedziałek.
    Siedzą 3 osoby. Nagle grzecznie przychodzi sobie 30 Osiłków i stają w
    kolejce za tymi 3 osobami blokując przejście do banku. Podobno mają być
    patrole policyjne. Ludzie się zaczną buntować, szamotanina. Przyjeżdża
    policja i chce zrobić porządek. Czy policję powinna obchodzić jakaś tam
    lista kolejkowa??? Bo jeśli nie to te Osiłki stoją zgodnie z prawem w
    kolejce za tymi 3 osobami. Jakie macie opinie??

    Pozdrawiam!

    Mielech

  • 2. Data: 2004-10-09 15:48:44
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 17:44, kiedy Mielech napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > lista kolejkowa??? Bo jeśli nie to te Osiłki stoją zgodnie z prawem w
    > kolejce za tymi 3 osobami. Jakie macie opinie??

    Biorąc pod uwagę, że zgodnie z przedstawionymi wcześniej wyliczeniami
    szansę na nabycie ma 10-20 osób (w zależności od ilości posiadanych
    pełnomocnictw) to zarówno lista kolejkowa 300 osobowa, jak i 30 gości
    bez szyi wpychających się bez kolejki, nie mają żadnego sensu.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 3. Data: 2004-10-09 15:51:23
    Od: "Mielech" <m...@g...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pełnomocnictw) to zarówno lista kolejkowa 300 osobowa, jak i 30 gości
    > bez szyi wpychających się bez kolejki, nie mają żadnego sensu.

    Tak ale tych bez szyi się umówi że kupią dla 17 osób. Nadal mam pytanko czy
    policję obchodzi jakaś tam lista??

  • 4. Data: 2004-10-09 15:58:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 17:51, kiedy Mielech napisał(a) co
    następuje:

    > Tak ale tych bez szyi się umówi że kupią dla 17 osób. Nadal mam pytanko czy
    > policję obchodzi jakaś tam lista??

    A niby dlaczego ma obchodzić? Jak jest podstawa prawna takiej listy?
    Żadna. Jak łysi grzecznie stoją, to dlaczego niby mają nie stać?
    Oczywiście jak policja będzie miała ochotę (i wsparcie jednostek
    prewencji) to pogoni łysych dla samego sportu.
    Z tytułu... utrudniania ruchy na chodniku, dla przykładu.

  • 5. Data: 2004-10-09 16:58:38
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Mielech napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomo?ci

    >że
    >poniedziałek.

    >Tak ale tych bez szyi się umówi że kupi? dla 17 osób. Nadal mam pytanko czy
    >policję obchodzi jaka? tam lista??

    policje obchodzi czy ktos sie awanturuje czy nie. Jak lyse paly grzecznie
    stoja w kolejce i nie wpuszczaja nikogo z listy to policja moze ich
    pocalowac.

    D.

  • 6. Data: 2004-10-09 17:17:14
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mielech wrote:
    > Nagle grzecznie przychodzi sobie 30
    > Osiłków i stają w kolejce za tymi 3 osobami blokując przejście do
    > banku (...)
    > to te Osiłki stoją zgodnie z prawem w kolejce za tymi 3 osobami.

    A niby dlaczego mają stanąć _za_ tymi osobami? Dlaczego nie _przed_ ?
    Przecież kolejka nie ma umocowania prawnego (jeżeli się mylę, to proszę o
    ustawy i artykuły) i jako taka nie podlega ochronie prawnej?
    IMHO na grupie za dużo pisze się o umowach, regulaminach itd. A potem
    dochodzi do rozważań: "Podstawy prawne kolejki i komitetu kolejkowego na
    przykładzie prywatyzacji PKO BP" ;-)

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-10-09 17:59:45
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zadnych łysych nie bedzie, jest za zimno.

  • 8. Data: 2004-10-09 18:50:57
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Zadnych łysych nie bedzie, jest za zimno.

    no to włoza kominiarki

    as

  • 9. Data: 2004-10-09 20:59:53
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

> [...]
    > lista kolejkowa??? Bo jeśli nie to te Osiłki stoją zgodnie z prawem w
    > kolejce za tymi 3 osobami. Jakie macie opinie??

    Mnie dzis spotkala taka sytuacja.
    Stoje sobie na zebraniu komitetu kolejkowego i przychodzi kilku lysych i
    mowia:
    "Mozecie sobie ta liste w dupe wsadzic i tak w poniedzialek my pierwsi
    wejdziemy."
    I pozamiatane, nikt nic im nie zrobi no chyba ze narazajac swoje kosci i
    stanie im na drodze, ale to ja raczej nie bede.((
    Wole zyc niz miec ten tysiac wiecej.

  • 10. Data: 2004-10-09 21:02:48
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 19:59, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:
    > Zadnych łysych nie bedzie, jest za zimno.

    Za to będą szalikowcy