  • 1. Data: 2005-05-19 16:40:31
    Temat: czy bankomaty EURONETU maja wbudowane kamery?
    Od: "Janek" <e...@p...wprost.pl>

    czy bankomaty EURONETU maja wbudowane kamery? dzisiaj sie dokladnie przyjrzalem
    bankomatowi i ani wokolo ani wbudowanej nie wiedze :) czyżby ich poprostu nie
    mialy?

    pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2005-05-19 16:50:33
    Temat: Re: czy bankomaty EURONETU maja wbudowane kamery?
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Janek <e...@p...wprost.pl> napisał(a):

> [...]
    przyjrzalem

    > bankomatowi i ani wokolo ani wbudowanej nie wiedze :) czyżby ich poprostu

    te co ja znam nie mają, i dlatego są ulubionymi maszynkami przez skimmerów
    (bankomat w Jankach i przy Jupiterze na Towarowej w Wa-wie kopiował niedawno
    karty)

  • 3. Data: 2005-05-19 16:54:27
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

> [...]
    przyjrzalem
    > bankomatowi i ani wokolo ani wbudowanej nie wiedze :) czyżby ich poprostu

    Nie mają wbudowanych kamer. Euronet dopiero planuje zamontowanie kamer w
    swoich bankomatach.

    pzdr,
    Łukasz Walicki

  • 4. Data: 2005-05-19 18:09:25
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <e...@p...wprost.pl> napisał w
    wiadomości news:5f1f.00000c48.428cc17e@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > przyjrzalem
    > bankomatowi i ani wokolo ani wbudowanej nie wiedze :) czyżby ich poprostu

    Nie. Euronet idzie przy dnie. Maksymalnie oszczędza koszty na wszystkim co
    się da - na bezpieczeństwie, na czystości (drugich tak zasyfiałych chyba nie
    ma).

  • 5. Data: 2005-05-19 20:06:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rsa127 napisał(a):

    > Nie. Euronet idzie przy dnie. Maksymalnie oszczędza koszty na wszystkim co
    > się da - na bezpieczeństwie, na czystości (drugich tak zasyfiałych chyba nie
    > ma).

    Ale nie skrzypią, jak te w PKO BP. Te z kolei aż się proszą o kropelkę
    smaru...

  • 6. Data: 2005-05-20 00:11:48
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-19 Wojciech Nawara napisał(a);

    > Ale nie skrzypią, jak te w PKO BP. Te z kolei aż się proszą o
    > kropelkę smaru...

    Coz, lepsze skrzypiace automaty wydajace czyste pieniadze, niz
    cichutkie automaty wydajace kase wysmarowana smarem :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com