  • 21. Data: 2003-04-14 14:06:27
    Temat: Re: czas na zmiany
    Od: t...@p...onet.pl

    Jaka kasa została wycofana z Pekao w 2002 można częściowo oszacować czytając
    tutaj:

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030303/ekonomia/ekon
    omia_a_1.html

    Pozdrowienia Tensor1

  • 22. Data: 2003-04-14 14:13:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Danio" <n...@s...com> writes:

    > Hehehe, no to mam nadzieje ze niedlugo okaze sie, ze niezmienianie
    > oprocentowania przez pol roku okaze sie najbardziej ryzykowna decyzja dla
    > tego kto ja podjal.

    Tia... 19.5% oraz 1.8% (min. 60zl) prowizji.

    To chyba znaczy, ze bank ma te kredyty w ofercie wylacznie dla picu...

    MJ

  • 23. Data: 2003-04-14 14:38:14
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Tia... 19.5% oraz 1.8% (min. 60zl) prowizji.
    >
    > To chyba znaczy, ze bank ma te kredyty w ofercie wylacznie dla picu...

    Niestety nie dla picu. Ja wzialem sobie linie kredytowa kilka lat temu i
    sobie korzystalem z niewielkiego debetu, kosztowalo mnie to jakies groszowe
    odsetki, kilkanascie-kilkadziesiat PLN miesiecznie. Tknelo mnie ze cos jest
    nie-halo, jak mnie skasowali za odnowienie linii kredytowej :-( No i sie
    zwinalem, tym barziej ze wzialem wiekszy troche kredyt i nagle odsetki
    zaczely byc odczuwalne, a u konkurencji (czyli Multi) placilbym duzo mniej.
    ale jest wiele osob niestety, ktore maja przywiazanie do "szacownych,
    stabilnych" instytucji i traca pieniadze w takich bankach.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 24. Data: 2003-04-14 14:42:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Danio" <n...@s...com> writes:

    > zaczely byc odczuwalne, a u konkurencji (czyli Multi) placilbym duzo mniej.
    > ale jest wiele osob niestety, ktore maja przywiazanie do "szacownych,
    > stabilnych" instytucji i traca pieniadze w takich bankach.

    No tak, ale np. takie PKOBP jest rownie "szacowne i stabilne" a warunki
    podobnego kredytu ma nieco inne:
    13.75%, prowizja 1.5/2.00% (min 20 zl).

    MJ

  • 25. Data: 2003-04-14 15:03:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał:

    > Zrobilem tylko jedna rzecz zbyt pochopnie - wzialem sobie karte Visa Credit.
    > W kraju i internecie jest OK, ale przy zakupach w Euro przeliczaja
    > dwukrotnie - przez USD i EUR i wychodzi to troche drozej.

    To się niebawem zmieni !

    > Wiec jesli masz zamiar jezdzic po krajach strefy EUR to poszukaj raczej KK
    > Mastercard

    ... albo VISY rozliczanej w Euro ;D

  • 26. Data: 2003-04-14 15:50:43
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    Credit.

    > To się niebawem zmieni !

    KK

    > ... albo VISY rozliczanej w Euro ;D

    Czyzbys mial jakies info? Bede mogl swoja VC rozliczac przez EUR? Interesuje
    mnie przy tym taka sytuacja, ze zmiana bedzie dotyczyc karty ktora mam i nie
    bede musial oddac jej i wziac nowej, placac przy tym kolejna prowizje.
    Napisz cos wiecej.

    Pozdrawiam,

  • 27. Data: 2003-04-14 16:25:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > bede musial oddac jej i wziac nowej, placac przy tym kolejna prowizje.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=266
    97&t=26593

  • 28. Data: 2003-04-14 21:20:15
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał w news:b7endv$834$1@news.onet.pl:

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=266
    97&t=26593

    Zwróć uwagę, że ten tekst pochodzi z przed ponad roku i stanowisko
    mBanku w tej kwestii mogło się już wielokrotnie zmienić.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 29. Data: 2003-04-14 22:09:38
    Od: "Michał M" <m...@h...pl>

    Użytkownik "citi69" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > no i stało się po ponad 9 latach zamykam konto (VIP) linie debetowe,
    karty i
    > Z moich znajomych jeszcze dwie osoby zamykają konto w tym tygodniu (2x
    Vip)
    > Oto odpowiedz na pytanie czy "naród" da się wyzyskiwać bez końca.Ciekawe
    > jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?
    Duza - sadzac po postach ktore byly juz tu dawno - zwlaszcza na przelomie
    lutego i marca.

    Osobiscie zamienilem VIP na Plusa - na razie moj oddzial nie ma jeszcze
    Pekao24 - a potrzebuje teleserwisu, juz teraz wiem ze jak tylko bedzie
    dostep przez net do konta to schodze do standardu. Moze nawet zdecyduje sie
    na jakis darmowy rachunek w pekao sa (niejaki miecz pisze o darmowym
    rorze - ale moze to tylko konto a'vista).

    Zeby nie bylo ze ich tak lubie - nie ucieklem calkowicie bo mam tam na
    razie kredyt mieszkaniowy.

    Dodam tez, ze jakis czas temu zrezygnowalem z MasterCarda.

    Tak w ogole to troche szkoda - przywyczailem sie do tego banku - byl to
    pierwszy w jakim mialem rachunek - pamietam te czsy, kiedy majac konto w
    Warszawie moglem wyplacac w kazdym "oddziale" w Polsce na karte IKM - dla
    mnie wtedy to byla rewelacja, czlowiek nie snil jeszcze o bankomatach.

    Michał M

  • 30. Data: 2003-04-15 07:12:39
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Michał M" <m...@h...pl> wrote in message

> [...]
    > Warszawie moglem wyplacac w kazdym "oddziale" w Polsce na karte IKM - dla
    > mnie wtedy to byla rewelacja, czlowiek nie snil jeszcze o bankomatach.

    Mnie juz nie szkoda, aczkolwiek rozumiem Cie i tez kiedys cieszylem sie ze
    moglem tak wyplacac kase, w porownaniu do PKO BP to bylo cos!
    Ale niestety Pekao zatrzymalo sie z poziomem uslug niewiele dalej niz kiedy
    zakladalem konto, czyli w 95r.
    A ja nie zamierzalem czekac az oni dojrzeja do tego, co konkurencja ma od
    dawna za darmo.

    Pozdrawiam,