    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: czas na wzrosty?
    Date: Mon, 29 Aug 2011 16:49:33 +0200

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 10:45:32 +0200, Zbyszek napisał(a):

    > ja tu z rootem sobie wroze odnosnie tego, więc prosiłbym o szerszy
    > komentarz.

    Właśnie, a zwłaszcza Gold i sylwek sa interesujące. Co do golda to moja
    opinia sie nie zmieniła - nie spadnie bo zamienianie złotych monet na g...
    warty papier, to lekkie nieporozumienie. Co innego gdyby papier mógł
    przynosić zyski ale na to się nie zanosi.
    Co do srebra to trzebaby dysponowac danymi nt. zuzycia go w realnej
    gospodarkach, zwłaszcza w USA, EU, Chinach i Indiach. Z powodu braku
    danych i wrodzonego lenistwa pozostały mi tylko wróżby (chyba spadnie).