  • 1. Data: 2004-05-18 07:35:36
    Temat: cza dane personalne zostaja w banku po likwidacji konta ?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    no wlasnie pytanie jak w temacie. Czy zostaja i czy maja prawo zostawac ?
    A pytanie stad, ze kiedys mialem ROR w pewnym banku. Potem zlikwidowalem
    go i mialem swiety spokoj.
    W tamtym tygodniu rodzice zalozyli w owym banku
    lokate i chcieli ustanowic mnie pelnomocnikiem, okazalo sie
    ze bank ma wszelkie moje dane, prosil tylko o ich weryfikacje.

    Znaczy, ze jesli "pojawimy sie" w jakims banku tylko na chwile
    to w systemie juz zostajemy na zawsze ?

    MarcinP

  • 2. Data: 2004-05-18 07:47:50
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Znaczy, ze jesli "pojawimy sie" w jakims banku tylko na chwile
    > to w systemie juz zostajemy na zawsze ?

    Tak.

  • 3. Data: 2004-05-18 08:25:18
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Znaczy, ze jesli "pojawimy sie" w jakims banku tylko na chwile
    > to w systemie juz zostajemy na zawsze ?

    Kiedyś dawano założyłem sobie konto w Lukasie. Potem zlikwidowałem, po
    jakimś roku założyłem ponownie (myślałem, że się przyda, ale nie jednak..)
    Okazało się, że po tym drugim założeniu byłem w stanie obejrzeć sobie
    historię operacji wykonanych przed kilku laty !!! Miałem też
    zdefiniowanych daawno temu odbiorców !

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-18 09:31:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 18 May 2004 09:35:36 +0200, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >no wlasnie pytanie jak w temacie. Czy zostaja i czy maja prawo zostawac ?

    Tak, i muszą. ank musi je przechowywać przez 5 lat.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-05-18 16:30:31
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    w pekao sa parę tygodni temu mieli jescze jakieś dane o moich kontach w $ z
    lat osiemdziesiątych :(

  • 6. Data: 2004-05-18 17:15:50
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    W ING gdy zakładasz konto, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie także po
    likwidacji rachunku aż do śmierci.

  • 7. Data: 2004-05-18 17:46:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ali&kali wrote:
    > W ING gdy zakładasz konto, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie także po
    > likwidacji rachunku aż do śmierci.

    Ciekawe co GIODO na to, szczególnie z ostatnio panującym prokonsumenckim
    nastawieniem.

    KG