  • 1. Data: 2004-05-17 16:23:57
    Temat: Pytanie...
    Od: "..:: Miłosz ::.." <m...@s...pl>

    Zalozylem sobie nie dawno poprzez strone www konto bankowe w mBanku...
    Dzisiaj sie odezwali, wszystko OK czekam teraz tylko na papierki ktore maja
    mi dostarczyc poczta... Lecz duzo widze o koncie w Inteligo ! I mam
    pytanie... Moge miec dwa takie konta ? Zauzmy po miesiacu sobie stwierdze ze
    mBank mi lepiej pasuje, wiec czy moge zrezygnowac z Inteligo ? Jezeli tak,
    to w jaki sposob ? Nie wchodzi w gre raczej nie uzywanie konta, bo tez nie
    lubie gdy jakies smieci z moimi danymi sa w jakiejs bazie danych... Wiec
    wole po prostu zadzwonic czy napisac z prosba o usuniecie konta... Jest taka
    opcja ? Pytam bo mam zielona glowke na temat bankow... :) Mam 19 lat i to
    moje pierwsze konto bankowe... ;)

    --
    Miłosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *

  • 2. Data: 2004-05-17 17:46:13
    Temat: Re: Pytanie...
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    może pobaw się wersją demonstracyjnę i w mBanku i inteligo są na stronach
    www ;-)