  • 1. Data: 2004-05-18 08:39:24
    Temat: Kredyt Bank zniszczył mi VISE
    Od: "Szwajcar" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Kredyt Bank najpierw odnowił mi 2 kończące się karty VISA CLASSIC a po dwóch
    miesiącach je zniszczył. Gdyby nie to, że zainteresowała mnie kwota 150 zł
    którą mnie bank obciążył w ogóle nie wiedziałbym o całej operacji.
    Pytanie: Czy jest jakaś szansa na odzyskanie kart lub pieniędzy.

    pozdrawiam
    Piotr Müller

  • 2. Data: 2004-05-18 10:13:07
    Temat: Re: Kredyt Bank zniszczył mi VISE
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Kredyt Bank najpierw odnowił mi 2 kończące się karty VISA CLASSIC a po
    dwóch
    > miesiącach je zniszczył. Gdyby nie to, że zainteresowała mnie kwota 150 zł

    To chyba normalna procedura w przypadku nie odebrania karty przez klienta.
    Najpierw sprawdz co podpisales i na co wyraziles zgode. Pozniej, jesli nie
    maja racji, skladaj reklamacje.

    Pozdrowienia!
    Pablo

  • 3. Data: 2004-05-19 08:36:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Użytkownik Pablo napisał:
    > dwóch

    Czy to były karty charge czy kredytowe? Jeśli charge, to nie wiem jakim
    cudem je wznowił skoro od 20.10.03 takowych nie wydaje. Dokładniej, mnie
    np. w kwietniu pobrali 75 PLN za rzekomo wznowioną VC charge, ale
    zadzwoniłem na 801 369 369 i następnego dnia miałem rollback. Jak kilka
    dni później byłem w oddziale, to dowiedziałem się, że był to błąd
    naliczaniu i wszystkim i tak cofnęli te opłaty. Natomiast nawet jeśli
    tych opłat nie zwrócili, to i tak nie ma mowy o zniszczeniu kart bo ich
    nie było fizycznie. Zamiast tego wydawali bezpłatnie VC kredytowe z
    takim samym limitem.

    > To chyba normalna procedura w przypadku nie odebrania karty przez klienta.
    > Najpierw sprawdz co podpisales i na co wyraziles zgode. Pozniej, jesli nie
    > maja racji, skladaj reklamacje.

    IMHO jedyna możliwość (jeżeli sytuacja miała miejsce po 20.10.03)
    odzyskania kasy jest jeśli sytuacja jest taka: została błędnie pobrana
    opłata za wznowienie VC charge, nie zwrócili jej "z automatu", natomiast
    nieodebrane i zniszczone były _bezpłatne_ karty VC kredytowe.

    Przemek