  • 1. Data: 2004-05-17 20:56:18
    Temat: blokada w mbanku
    Od: "Przemek" <n...@m...net>

    Mialem zablokowane transakcje zwiazane z przesylaniem pieniedzy na koncie
    mbanku. Wszystkie przelewy byly odbijane. Blokada byla potrzebna, ale ja o
    niej nie wiedzialem i zlecilem odkupienie jednostek. Zaksiegowano
    transakcje, jednak srodki nie wplynely na rachunek (automatycznie odeslano
    je do SEB). Co sie teraz stanie ? Gdzie znajde te pieniadze ?

  • 2. Data: 2004-05-18 04:35:28
    Temat: Re: blokada w mbanku
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-05-17 22:56, Użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    > transakcje, jednak srodki nie wplynely na rachunek (automatycznie odeslano
    > je do SEB). Co sie teraz stanie ? Gdzie znajde te pieniadze ?

    taki problem zadzwonić na mLinię i się o to zapytać ?

  • 3. Data: 2004-05-18 06:29:16
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    david wrote:

    > taki problem zadzwonić na mLinię i się o to zapytać ?

    i tak nie beda wiedzieli.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-05-18 07:30:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mialem zablokowane transakcje ... na koncie mbanku.
    > Wszystkie przelewy byly odbijane.
    > Blokada byla potrzebna ...

    Blokada przelewów przychodzących?
    Taki firewall?;-)
    Ktoś wie do czego to służy,
    jeśli w ogóle istnieje?

  • 5. Data: 2004-05-18 10:55:30
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    S.T. wrote:

    > Blokada przelewów przychodzących?
    > Taki firewall?;-)
    > Ktoś wie do czego to służy,
    > jeśli w ogóle istnieje?

    I jak taka usluge mozna zamowic? ;)

    Miko

  • 6. Data: 2004-05-18 14:46:44
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 5/18/04 12:55 PM, Pan(i) MiKo napisał(a) :

> [...]

    Widzisz. Takie czasy. Do kolegi
    przychodzą SPAM-przelewy :)

    mProcmail niebawem się pojawi :)

    --