  • 1. Data: 2014-04-04 17:57:47
    Temat: credit agricole
    Od: wefe <k...@i...pl>

    http://static.credit-agricole.pl/asset/r/e/g/regulam
    inpromocjijestesmygotowi_6250.pdf

    co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2014-04-04 18:56:11
    Temat: Re: credit agricole
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 08:57:47 -0700 (PDT), wefe napisał(a):

    > http://static.credit-agricole.pl/asset/r/e/g/regulam
    inpromocjijestesmygotowi_6250.pdf

    > co o tym sądzicie?

    Dziś widziałem wielki banner tej promocji, więc sprawdziłem szczegóły.
    Trzeba się mocno napocić, by coś mieć z tych orzechów, a konta i karty są
    płatne (niewiele, ale stówka przez te 18 miesięcy się uzbiera, chyba, że
    ktoś będzie przerzucać większe środki).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2014-04-06 11:04:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 04.04.2014 18:56, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > płatne (niewiele, ale stówka przez te 18 miesięcy się uzbiera, chyba, że

    Najgorsze jest te 18 m-c - jak dla mnie to dużo za dużo. Reszta warunków
    też jest trochę, nazwijmy to nowatorska i pokombinowana, więc jak kto
    lubi. Ja osobiście na pewno się nie skuszę.

    Xenocide