  • 1. Data: 2002-12-03 12:29:25
    Temat: co zrobić z euro
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    Zostało mi z wakacji 250 euro. Zastanawiam się jak najkorzystniej je
    ulokować.
    Kurs euro jest teraz dosyć niski. Czy można w którymś banku założyć lokatę w
    euro bez zamiany euro->zł->euro ? No i bez zakładania konta w tym banku
    (chyba że Multi lub BZ WBK bo tam mam konta -ror).
    Czy lokaty w euro są w ogóle sesnowną formą oszczędzania?

    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 2. Data: 2002-12-03 12:30:25
    Temat: Re: co zrobić z euro
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > (chyba że Multi lub BZ WBK bo tam mam konta -ror).
    > Czy lokaty w euro są w ogóle sesnowną formą oszczędzania?

    sprzedaj komuś, kto jedzie na wakacje do strefy EUR, a jak kogoś takiego nie
    znajdziesz to sprzedaj w kantorze i pieniążki wpłać do mBanku

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-03 12:42:00
    Od: s...@o...pl

    > Witam
    > Zostało mi z wakacji 250 euro. Zastanawiam się jak najkorzystniej je
    > ulokować.

    hehehe - ulokować powiadasz...
    taką kwotę to lepiej wydać niż lokować - przynajmniej będziesz zadowolony jak
    sobie coś miłego kupisz

  • 4. Data: 2002-12-03 15:19:49
    Od: z...@p...onet.pl

    > hehehe - ulokować powiadasz...
    > taką kwotę to lepiej wydać niż lokować - przynajmniej będziesz zadowolony jak
    > sobie coś miłego kupisz

    Niestety nie każdy ma talent bycia dobrym spekulantem ;))

  • 5. Data: 2002-12-03 15:21:55
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Użytkownik <s...@o...pl> nagryzmolił w

    > hehehe - ulokować powiadasz...
    > taką kwotę to lepiej wydać niż lokować - przynajmniej będziesz
    > zadowolony jak sobie coś miłego kupisz

    Jest ich na tyle dużo że powinny wystarczyć na przyszłoroczne wakacje.
    Zamierzam je na taką właśnie okoliczność trzymać. Tylko jak już są to co z
    nimi zrobić żeby nie traciły na wartości? Zamiana na
    złotówki->lokata->wypłata za granicą (już w czasie wakacji) ? To najlepszy
    wariant czy może są jakieś inne opcje??

  • 6. Data: 2002-12-03 15:26:00
    Od: p...@o...pl

    > Witam
    > Zostało mi z wakacji 250 euro. Zastanawiam się jak najkorzystniej je
    > ulokować.

    sprobuj wybrac jakas porzadna lokate w euro, dobra wyszukiwarka jest na
    Bankierze tu: http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    pozdr

  • 7. Data: 2002-12-03 15:57:53
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marcin Lubojański <m...@p...pl>
    nagryzmolił w news:asi7ul$4us$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl:

> [...]
    > w tym banku (chyba że Multi lub BZ WBK bo tam mam konta -ror).
    > Czy lokaty w euro są w ogóle sesnowną formą oszczędzania?

    Gdzie znajdę na sieci jakieś długoterminnowe (6 miesięcy) prognozy kursu
    euro?
    Na bankierze znalazłem wykres euro w czasie wraz ze wskaźnikami ale to mi
    raczej mało mówi (poza tym to są wskaźniki chyba krótkoterminowe).

  • 8. Data: 2002-12-03 18:47:03
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Gdzie znajdę na sieci jakieś długoterminnowe (6 miesięcy) prognozy kursu
    > euro?

    Najpewniejsze u wrozki:

    http://www.google.pl/search?q=wr%C3%B3%C5%BCka+site%
    3Apl&btnG=Szukaj+z+Google&hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    albo naucz sie prognozowac sam, przydac sie moze literatura:

    i jakis hardware, np. szklana kula:

    (choc nie wiem czy ten egzemplarz ma odpowiednie wlasciwosci)

    pozdrawiam,

    mirek

    ;)

  • 9. Data: 2002-12-03 19:22:29
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nimi zrobić żeby nie traciły na wartości? Zamiana na
    > złotówki->lokata->wypłata za granicą (już w czasie wakacji) ? To najlepszy

    Tego jest tak mało, że wsadź do bylejakiego banku na zwykły rachunek a'vista
    Odsetki jakie dostaniesz są nieistotne.

  • 10. Data: 2002-12-03 19:23:10
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Na bankierze znalazłem wykres euro w czasie wraz ze wskaźnikami ale to mi
    > raczej mało mówi (poza tym to są wskaźniki chyba krótkoterminowe).

    To jest płatne i dostępne dla tych co zaczynają od miliona