  • 11. Data: 2002-12-04 00:18:32
    Temat: Re: co zrobić z euro
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> writes:

    > Jest ich na tyle dużo że powinny wystarczyć na przyszłoroczne wakacje.
    > Zamierzam je na taką właśnie okoliczność trzymać. Tylko jak już są to co z
    > nimi zrobić żeby nie traciły na wartości? Zamiana na
    > złotówki->lokata->wypłata za granicą (już w czasie wakacji) ? To najlepszy
    > wariant czy może są jakieś inne opcje??

    Ten moze byc najgorszy, zaleznie od prowizji banku i kursow (takze
    przyszlego za rok).

    Jednym z korzystnych rozwiazan moze byc schowanie ich "do materaca".

    No chyba ze chcesz spekulowac np. liczac na spadek kursu, ale tak czy
    owak nie zarobisz na tym specjalnie duzo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2002-12-04 01:57:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

    > To jest płatne i dostępne dla tych co zaczynają od miliona

    Chyba od miliarda, albo jeszcze przynajmniej z rzad wielkosci wiecej :-)
    Z tym ze mechanizm jest inny - zamiast przewidywac zachowania rynku,
    nalezy zaplanowac swoje dzialania, a rynek juz odpowiednio na nie
    zareaguje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator