  • 11. Data: 2004-03-24 06:59:23
    Temat: Re: co zamiast lukasa?
    Od: "krzysiek" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:c3q6tk$im1>

    > " a to ciekawe, kiedys norma byl ogol, a nie margines... " :-)

    Chcesz powiedzieć, ze maluch to normalny samochód? Lata 70 - najbardziej
    powszechny.....
    istnieją NORMY miedzynarodwowe kodowoani ( ISO) NORMY uchwalone przez rządy.
    MSOFT używa WINdOWS 1250 czy jak tam sie to nazywa i NIE POTRAFI poprawnie
    czasem wyświetlać stron. To nie norma, to zboczenie narzucone prze
    monopolistę

  • 12. Data: 2004-03-24 09:18:54
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > oczekiwania:
    >
    > - marmurek, ale z dobra funkcjonalnoscia interfejsu WWW:
    >    - przejrzyscie definiowane przelewy
    >    - mozliwosc przelewow w przyszlosc
    >    - dostep do aktualnego stanu konta
    >    - zakladanie lokat online itd
    > - visa (chetnie z podgladem stanu i historii) w opcji
    > jesli_splacam_w_terminie_to_nie_ponosze_zadnych_opla
    > - klarowna i niewygorowana TOIP (ok 10 pln przy normalnym, prywatnym
    > uzytkowaniu konta)
    > - sprawne ksiegowanie (kasa wychodzi pierwszym elixirem z mbanku, po

    Nordea - 3 pln za prowadzenie, 0,60 za przelew bieżący, 0,40 za przelew z data
    przyszłą lub zlecenie stałe, prosty w obsludze i przejrzysty interfejs - gorzej
    z kartami Visa Electron (debetowa) za darmo i Classic Charge rozl. 15-go. Z
    tego co wiem niedługo karta kredytowa i do płacenia w internecie, sporo
    placówek tradycyjnych ok. 50

    marwin

  • 13. Data: 2004-03-24 09:50:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > darmo i Classic Charge rozl. 15-go. Z tego co wiem niedługo karta
    > kredytowa i do płacenia w internecie, sporo placówek tradycyjnych ok.

    o fajnie :-)
    akurat polecilem nie odnawiac VC charge to poczekam na te nowe karty
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-03-24 11:58:01
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    krzysiek pisze:
> [...]
    >MSOFT używa WINdOWS 1250 czy jak tam sie to nazywa i NIE POTRAFI poprawnie
    >czasem wyświetlać stron. To nie norma, to zboczenie narzucone prze

    Nie denerwuj się :)

    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Nic tylko się pociąć czerstwą bułką

  • 15. Data: 2004-03-24 13:44:00
    Temat: Odp: co zamiast lukasa?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Radek B <r...@f...inv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c...@r...thg...

    > Nie denerwuj się :)

    I jaki z tego wniosek? Że monopolista. Czy jak ktoś używa jakiegoś prduktu
    to znaczy, że go lubi? A moze w pień wycięto konkurencję?

  • 16. Data: 2004-03-24 16:57:00
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    k...@i...pl pisze:
    >Że monopolista. Czy jak ktoś używa jakiegoś prduktu
    >to znaczy, że go lubi? A moze w pień wycięto konkurencję?

    Jest mnóstwo czytników news w większości dużo lepszych od OE. Polecam
    grupę pl.news.czytniki. Jest też parę przeglądarek www poza IE. Znalazło
    by się też kilka systemów operacyjnych poza Windowsami. Nikt Cię nie
    zmusza do używania oprogramowania nie spełniającego standardów.

    Z mojej strony [EOT] bo się robi [OT] :)

  • 17. Data: 2004-03-24 21:48:05
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

> [...]
    > zmusza do używania oprogramowania nie spełniającego standardów.
    >
    > Z mojej strony [EOT] bo się robi [OT] :)
    Sugeruejsz, zę MSOFT nie jest monopolistą narzuajcym różne dziwne rzeczy
    wbrew normom??
    I mimo że powszechne - nie powinno sie nazyac pewneych standardów MSOFTU
    normalnymi?

    A jednocześnie sugerujesz, ze osoba świadoma tegomonopolu powinna jak ognia
    unikac tego, co ma już zainstalowane na kompie z systemem . bo NIE CHCE
    sięjej szukac nic innego?
    W linuksie uzywam PANa - daltego, ze mam od razu po instalacji AUROXA ... i
    gdzie nie siądę mam albo OE albo PANa... czy w domu czy gdziekolwiek....
    a zapewne są inne czytniki.

    korzystem teraz z OE - znajc jego wady

    20 lat temu były w PL dwa banki:(dla ludnosći)
    PKO ( dzisiejszym BP) i BS. I jak zaczęła sie tranformacja, to BSmiały nieco
    wyższe oprocentowanie. JA akurat zanisołem troche do BS... ALe norma było
    trzymanie w PKO. A ksiazeczkę BS widziałem tylko raaz jak ktoś uzywał na
    poczcie. MImo, ze na PKO było 3 % rocznie a w BS 4 % rocznie. ( przez krótki
    czas ale zawsze). PKO jako monopolista wzyanczał to co powszechne- ale nikt
    zdrowy n aumyśłe nie uwazła tego za normalne.
    Więc to o co mi chodzi - nie utożsamiajcie normy i normalności z
    popularnościa czy powszechnoscią

  • 18. Data: 2004-03-25 12:16:40
    Od: "JCH" <j...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "chriso" <c...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - niby e-konto pro jest za darmo ale poukrywane sa dziwne oplaty (np.
    > oplata za token za niezrobienie jednego przelewu w miesiacu, a nie robie

    No ale panienki sa ladne Lukasie :)))
    Archaiczny interfejs - da się przyzwyczaić jak sie nie korzysta zbyt czesto
    :))

    Jaca