    From: "k...@i...pl" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: co zamiast lukasa?
    Date: Wed, 24 Mar 2004 22:48:05 +0100

    Użytkownik Radek B <r...@f...inv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c...@r...thg...
    > k...@i...pl pisze:
    > Jest mnóstwo czytników news w większości dużo lepszych od OE. Polecam
    > grupę pl.news.czytniki. Jest też parę przeglądarek www poza IE. Znalazło
    > by się też kilka systemów operacyjnych poza Windowsami. Nikt Cię nie
    > zmusza do używania oprogramowania nie spełniającego standardów.
    >
    > Z mojej strony [EOT] bo się robi [OT] :)
    Sugeruejsz, zę MSOFT nie jest monopolistą narzuajcym różne dziwne rzeczy
    wbrew normom??
    I mimo że powszechne - nie powinno sie nazyac pewneych standardów MSOFTU
    normalnymi?

    A jednocześnie sugerujesz, ze osoba świadoma tegomonopolu powinna jak ognia
    unikac tego, co ma już zainstalowane na kompie z systemem . bo NIE CHCE
    sięjej szukac nic innego?
    W linuksie uzywam PANa - daltego, ze mam od razu po instalacji AUROXA ... i
    gdzie nie siądę mam albo OE albo PANa... czy w domu czy gdziekolwiek....
    a zapewne są inne czytniki.

    korzystem teraz z OE - znajc jego wady

    20 lat temu były w PL dwa banki:(dla ludnosći)
    PKO ( dzisiejszym BP) i BS. I jak zaczęła sie tranformacja, to BSmiały nieco
    wyższe oprocentowanie. JA akurat zanisołem troche do BS... ALe norma było
    trzymanie w PKO. A ksiazeczkę BS widziałem tylko raaz jak ktoś uzywał na
    poczcie. MImo, ze na PKO było 3 % rocznie a w BS 4 % rocznie. ( przez krótki
    czas ale zawsze). PKO jako monopolista wzyanczał to co powszechne- ale nikt
    zdrowy n aumyśłe nie uwazła tego za normalne.
    Więc to o co mi chodzi - nie utożsamiajcie normy i normalności z
    popularnościa czy powszechnoscią