  • 31. Data: 2002-04-26 15:35:34
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak, w wersji PRO. No ale przeciez 5tys to nie taki duzy problem, tym
    > bardziej, ze od razu % jest wyzszy. Ponadto daja KK do uzycia w
    > hipermarkecie - min. niecale 700zl brutto dochodu i tez za darmo o ile do
    > konca maja zrobisz zakupy za 100zl.

    no wybobraz sobie, ze dla duzej czasci spoleczenstwa to jednak jest duzy
    problem...

  • 32. Data: 2002-04-26 16:17:51
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > no wybobraz sobie, ze dla duzej czasci spoleczenstwa to jednak jest duzy
    > problem...

    Nikt nie mowil, ze KK jest dla biednych. Przede wszystkim musisz miec bodaj
    1200 czy 1500 dochodu. Wiec sadze, ze 4-krotnosc wplywow to nie jest takie
    halo. Chyba kazdy myslacy czlowiek majacy dzis 1500,- miesiecznie cos jednak
    odklada na czarna godzine, wiec czemu nie ma odkladac w lukasie?

    pzdr

  • 33. Data: 2002-04-26 16:47:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon wrote:

> [...]
    > halo. Chyba kazdy myslacy czlowiek majacy dzis 1500,- miesiecznie cos jednak
    > odklada na czarna godzine, wiec czemu nie ma odkladac w lukasie?

    Chyba, że spłaca kredyt hipoteczny, to na czarną godzinę ma
    niewykorzystaną linię kredytową:-)

    pzdr

    Tomek

  • 34. Data: 2002-04-26 16:55:57
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > no wybobraz sobie, ze dla duzej czasci spoleczenstwa to jednak jest duzy
    > problem...

    Eeeeeeeee.
    Szymon tyle zarabia na tydzień:-)
    To co Go obchodzi 8 milionów pracujących na niego Polaków, którzy przez
    10lat nie mają szans zaoszczędzić takiej kwoty.

  • 35. Data: 2002-04-26 17:26:43
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Szymon pisze:
    >mylisz sie... Pamietam swego czasu jak w Pekao SA wprowadzono oplate na
    >prowadzenie, karte, ubezpiecznie itp. Wszystko obowiazkowe.

    Dokładnie to samo chciałem napisać. Za Eurokonto Studenckie płaciłem 1,5
    zł aż tu pewnego pięknego dnia przychodzi pisemko, że dla mojego dobra
    podwyższają opłatę 2x. Na tym koncie trzymałem w porywach 300-400 zł
    także ubezpieczenie (za które wprowadzono opłatę) nie było mi do niczego
    potrzebne.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 36. Data: 2002-04-26 18:50:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > podwyższają opłatę 2x. Na tym koncie trzymałem w porywach 300-400 zł
    > także ubezpieczenie (za które wprowadzono opłatę) nie było mi do niczego

    I oplata za ubezpieczenie VC 2,4 + 3 zeta za prowadzenie i maestro - prawie
    6 zl - dlatego podziekowal im

  • 37. Data: 2002-04-26 19:08:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 03:57:36PM +0200, i...@p...onet.pl wrote:

    > 3. Oplat od akceptantow kart na poziomie do 7% wartosci transakcji w sklepach
    > typu jubiler czy markowy butiq.

    Ciekawie jest upewnic sie Twoimi wlasnymi slowami ze __absolutnie__
    nie znasz sie na temacie o ktorym piszesz.

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-04-26 19:09:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 05:24:58PM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > Odkąd zobaczyłem yuppie'go wypłacającego CitiVisą kasę z bankomatu nic
    > mnie już nie zdziwi.

    Mam znajomego ktory tak niestety zaciaga kredyt na studia. A ze jest
    przyszlym (pewnie niedoszlym) obronca naszej ukochanej ojczyzny to nie
    moze dostac kredytu w banku.

    A ze stac go na to ...

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-04-26 19:13:04
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Ciekawie jest upewnic sie Twoimi wlasnymi slowami ze __absolutnie__
    > nie znasz sie na temacie o ktorym piszesz.

    Przepraszam, a gdzie ja napisałem ze nie znam sie na kartach platniczych?

  • 40. Data: 2002-04-26 19:21:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 09:13:04PM +0200, i...@p...onet.pl wrote:

    > Przepraszam, a gdzie ja napisałem ze nie znam sie na kartach platniczych?

    7% od sklepow.

    --

    --w