    From: Radek B <r...@f...inv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co zamiast Inteligo?
    Date: Fri, 26 Apr 2002 19:26:43 +0200

    Szymon pisze:
    >mylisz sie... Pamietam swego czasu jak w Pekao SA wprowadzono oplate na
    >prowadzenie, karte, ubezpiecznie itp. Wszystko obowiazkowe.

    Dokładnie to samo chciałem napisać. Za Eurokonto Studenckie płaciłem 1,5
    zł aż tu pewnego pięknego dnia przychodzi pisemko, że dla mojego dobra
    podwyższają opłatę 2x. Na tym koncie trzymałem w porywach 300-400 zł
    także ubezpieczenie (za które wprowadzono opłatę) nie było mi do niczego
    potrzebne.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !