  • 1. Data: 2002-12-03 22:11:50
    Temat: co z inteligo?
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    po łyknięciu przez PKO trudno się z nimi skontaktować
    ciekawe co będzie dalej?

  • 2. Data: 2002-12-03 22:28:10
    Temat: Re: co z inteligo?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > po łyknięciu przez PKO trudno się z nimi skontaktować
    > ciekawe co będzie dalej?

    Co to znaczy skontaktowac? Telefony dzialaja tak samo :) Mozliwe, ze
    teraz troche dluzej trzeba czekac na rozmowe, ale to dlatego ,ze
    wiecej kont zakladaja - w koncu mocno sie reklamuja.

  • 3. Data: 2002-12-03 22:30:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asjb5d$s1i$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Co to znaczy skontaktowac? Telefony dzialaja tak samo :) Mozliwe, ze
    > teraz troche dluzej trzeba czekac na rozmowe, ale to dlatego ,ze
    > wiecej kont zakladaja - w koncu mocno sie reklamuja.

    ... suszą, i lokują :))

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-03 23:27:29
    Od: o...@o...pl

    > po łyknięciu przez PKO trudno się z nimi skontaktować
    > ciekawe co będzie dalej?

    ja natomiast chciałem zrealizować płatność przez WAP. Nic z tego, wchodzę w
    pętlę, a potem wyrzuca mnie do logowania (a w WAPie wpisanie id i hasła to
    niezła zabawa). Chyba dogadali się z operatorami i mają działkę od dodatkowych
    impulsów;-)

    No jeszcze dlaczego wprowadzili robaki zamiast polskich liter (Nokia 6210)?

  • 5. Data: 2002-12-04 09:06:38
    Od: "krzysiek" <k...@s...onet.pl>

    Jest sprawa.
    Mój mail do inteligo pozostał bez odpowiedzi. Przejęcie przez pkobp nie musi
    wróżyć nic dobrego.
    Archaiczne metody działania pkobp mogą zepsuć inteligo.
    Wystarczy przypomnieć sobie panią w okienku w rotundzie, która wyegzekwowała
    ode mnie 6 podpisów, zanim wydała pieniądze (bo jej się jakaś literka w
    podpisie nie podobała). Wściekłość ogarnia.
    Pozostaje obserwować i jakby co - szybko się ulotnić.

    Swoją drogą ciekawe czy zaczną bardziej skubać klientów inteligo, może
    jakieś 5 zł za prowadzenie i 2 za przelew zrobią?

    Użytkownik Marcin <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asja7e$p2r$...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2002-12-04 09:10:33
    Od: "krzysiek" <k...@s...onet.pl>

    Nie na temat: chcę pochwalić inteligo za to że nie wpuszcza klientów z
    szyfrowaniem poniżej 128 bitów (tak jak np lukas bee).
    Takie drobiazgi wzbudzają zaufanie do specjalistów, którzy 3mają łapy na
    bezpieczeństwie. Oby pkobp nie zamienił ich na tańszych.

  • 7. Data: 2002-12-04 13:39:03
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    krzysiek napisał(a):

    > Nie na temat: chcę pochwalić inteligo za to że nie wpuszcza klientów z
    > szyfrowaniem poniżej 128 bitów (tak jak np lukas bee).
    lukas tez nie wpuszcza bez 128
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2002-12-04 15:18:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > po łyknięciu przez PKO trudno się z nimi skontaktować
    > ciekawe co będzie dalej?

    Cóż za głęboka, myśl, no no...

    ;-)

    Rozwiń temat. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2002-12-10 14:14:07
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    krzysiek wrote:
    > Nie na temat: chcę pochwalić inteligo za to że nie wpuszcza klientów z
    > szyfrowaniem poniżej 128 bitów (tak jak np lukas bee).

    A ING Bank Śląski to ma nawet taki specjalny certyfikat (wydawany przez
    Verisign na podstawie specjalnego pozwolenia rządu USA), że nawet w
    przeglądarkach 40 i 56 bitowych odblokowuje tryb 128 bitów.

    To chyba bardziej profesjonalnie niż nie wpuszczać?

    Ohm

  • 10. Data: 2002-12-10 14:32:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3DF5F6AF.8070108@poczta.onet.pl, Ohm wrote:

> [...]
    > nawet w przeglądarkach 40 i 56 bitowych odblokowuje tryb 128 bitów.
    >
    > To chyba bardziej profesjonalnie niż nie wpuszczać?

    Nie rozumiem... Jeśli dana wersja przeglądarki nie wspiera 128 bitów, to co
    tu można "odblokować"? Można najwyżej szyfrować z mniejszą siłą, co jest
    mniej bezpieczne.

    Czy się mylę?

    --
    Robert