  • 1. Data: 2002-12-03 22:05:57
    Temat: Gdzie lokatę ???
    Od: "Lucash" <l...@p...fm>

    Mam zamiar wpłacić pieniądze na lokatę terminową (ok. 10000 zł). Czy mógłby
    mi ktoś polecić w którym banku najlepiej to zrobić? Dobrze by było gdyby był
    jaknajmniejszy okres kapitalizacji.

  • 2. Data: 2002-12-03 22:10:29
    Temat: Re: Gdzie lokatę ???
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    szukaj na bankier.pl
    osobiście polecam mabnk lub ekonto w PKo BP SA

  • 3. Data: 2002-12-04 08:27:31
    Od: p...@o...pl

    > Mam zamiar wpłacić pieniądze na lokatę terminową (ok. 10000 zł). Czy mógłby
    > mi ktoś polecić w którym banku najlepiej to zrobić? Dobrze by było gdyby był
    > jaknajmniejszy okres kapitalizacji.

    skorzystaj z wyszukiwarki lokat na bankier.pl :
    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    pozdro

  • 4. Data: 2002-12-05 18:28:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > skorzystaj z wyszukiwarki lokat na bankier.pl :
    > http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    mBank

    --
    pozdrawiam