  • 1. Data: 2002-12-03 21:34:26
    Temat: Pakiet bezpieczne transakcje w BPH PBK
    Od: Kramar <k...@p...com>

    Witam,

    Dzisiaj dostalem list datowany na 4.11.2002 o wprowadzeniu obowiazkowej
    oplaty w wysokosci 2zl za pakiet "bezpieczne transakcje" (ubezpieczenie
    karty przed kradzieza). Oplata nie jest pobierana przy 4 operacjach
    bezgotowkowych miesiecznie.
    Na domiar zlego jest tez napisane "Regulamin i Taryfa o zmienionej
    tresci staja sie wiazace po uplywie 30 dni od daty niniejszego pisma".
    30 dni uplywa wlasnie dzisiaj. Dobrze to obliczyli. Zadzwonilem na
    infolinie i pan zdziwil sie, ze dopiero teraz dostalem pismo (de facto
    razem z wyciagiem za listopad).
    Zawsze bronilem BPH, ale jutro chyba pojde skasowac konto (choc chcieli
    mi dac za darmo KK).

    Pozdrawiam
    Kramar

  • 2. Data: 2002-12-23 04:52:59
    Temat: Re: Pakiet bezpieczne transakcje w BPH PBK
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Tue, 03 Dec 2002 22:34:26 +0100, Kramar <k...@p...com>
    napisał(-a):

    >Na domiar zlego jest tez napisane "Regulamin i Taryfa o zmienionej
    >tresci staja sie wiazace po uplywie 30 dni od daty niniejszego pisma".
    >30 dni uplywa wlasnie dzisiaj. Dobrze to obliczyli. Zadzwonilem na

    sprawdź datę stempla pocztowego :-) Może nie tyle "obliczyli", co
    "wyczekali"? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2002-12-23 07:33:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > sprawdź datę stempla pocztowego :-) Może nie tyle "obliczyli", co
> [...]
    Typowe praktyki. Ja bym nie płacił dla zasady, tzn. wysłał do nich informacje
    odmowną z kserem koperty (data stempla pocztowego). Tensor1.
    PS Poważnie rozważ zmianę banku.

  • 4. Data: 2002-12-23 14:19:02
    Od: o...@o...pl

    > Witam,
    >
    > Dzisiaj dostalem list datowany na 4.11.2002 o wprowadzeniu obowiazkowej

    No coż Małysza już nie ma na poczcie :-)

    > oplaty w wysokosci 2zl za pakiet "bezpieczne transakcje" (ubezpieczenie
    > karty przed kradzieza). Oplata nie jest pobierana przy 4 operacjach
    > bezgotowkowych miesiecznie.

    Słyszałem, że już to zmienili, czy zmieniają - z 4 na 2 operacje bezgotówkowe.
    Też się wkurzyłem i poszłem do swojego doradcy.
    Powiedził mi, że na początku miała to być tylko electronka.
    Teraz mówią, że obojętnie jaką kartą będzie transakcja to będzie się liczyć.
    Sam nie wiem - ale na razie poczekam.
    odz

  • 5. Data: 2002-12-23 17:55:55
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 23 gru 2002 at 14:19 GMT,
    o...@o...pl <o...@o...pl> napisał(a):
    > Słyszałem, że już to zmienili, czy zmieniają - z 4 na 2 operacje bezgotówkowe.
    > Też się wkurzyłem i poszłem do swojego doradcy.
    > Powiedził mi, że na początku miała to być tylko electronka.

    A w ogóle to powinni w takim razie albo wypuścić kartę bankomatową
    albo dać możliwość ustawienia zerowego limitu na transakcje
    bezgotówkowe.

    Jurek