  • 1. Data: 2003-05-29 19:59:22
    Temat: co się zmieni na poczcie
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    wyglada na to, ze poczta chce konkurowac z bankami. tak się reklamuja w
    metropolu:

    1. przekaz miedzynarodowy - tanszy niż w banku. na razie maja
    podpisane umowy z 18 krajami.

    2. szybki przekaz krajowy, który umozliwia odbior pieniedzy na
    wybranej poczcie w danym miescie już po 2-3 godzinach od nadania. zapomnieli
    o godzince w kolejeczce:)

    3. sukcesywnie będa wprowadzane uslugi finansowe i logistyczne

    4. a oprocz tego paczke priorytetowa, która podobnie jak list będzie
    dostarczana adresatowi nastepnego dnia po nadaniu. co wazne, będzie tylko
    nieznacznie drozsza (zwykla kosztuje 6 zl, priorytetowa będzie kosztowala 7
    zl)

    "ws trukturze przychodow poczt na calym swiecie coraz mniejsza czesc stanowi
    tradycyjna dzialalnosc pocztowa. na bazie banku pocztowego wprowadzimy
    kredyty i pozyczki, obsluge malych firm, ubezpieczenia" - powiedzial pan
    leszek kwiatek,dyrektor generalny pcozty polskiej.

  • 2. Data: 2003-05-29 20:18:52
    Temat: Re: co się zmieni na poczcie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rena <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    > nieznacznie drozsza (zwykla kosztuje 6 zl, priorytetowa będzie kosztowala 7

    Buahahahaha... Priorytetowa oznacza jedynie 'być może będzie'

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-05-29 20:21:19
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:bb5oqa$1qb2$1@foka1.acn.pl...
> [...]
    > nieznacznie drozsza (zwykla kosztuje 6 zl, priorytetowa będzie kosztowala

    znaczy 80% przesyłek trafi do adresata następnego dnia :))
    ale jakoś nikt na te 80% nie będzie mógł trafić :)

    a uczciwie mówiąc, często korzystam z allegro i rzeczywiście już obecnie
    paczka wysłana przed 16 jest następnego dnia u mnie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-05-30 06:40:37
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl>

> [...]
    >
    > a uczciwie mówiąc, często korzystam z allegro i rzeczywiście już obecnie
    > paczka wysłana przed 16 jest następnego dnia u mnie

    tez korzystam z allegro (ryskadow)
    potwierdzam paczki wyslane do 17ej
    sa u adresata nastepnego dnia (gdy nie mieszka na jakies wiosce,gdzie chyba
    nie dochodzi pociag)

    nie jest zle!
    zeby tylko jeszcze pieniazki z pobrania na konto szly szybciej ni 7 dni
    (czesto nawet 2tyg)

    pozdrawiam
    Ryszard

    -----
    www.niebieska.com/foto/ - galeria zdjęć
    http://private.psi.com.pl/pmw/ - coś o morzu :)

  • 5. Data: 2003-05-30 07:32:08
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a uczciwie mówiąc, często korzystam z allegro i rzeczywiście już obecnie
    > paczka wysłana przed 16 jest następnego dnia u mnie

    Jak wprowadza priorytetowe, to zwykłe juz nie będą nastęnego dnia (jako i z
    listami sie stało).

    Telesfor Baudot (Tele200 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 6. Data: 2003-05-30 09:23:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 May 2003 22:21:19 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >znaczy 80% przesyłek trafi do adresata następnego dnia :))
    >ale jakoś nikt na te 80% nie będzie mógł trafić :)
    80% to normy europejskie,
    w Polsce ponoc nawet 95% jest na czas.
    Moje przychodzace sa w tych 95%,
    wychodzace zawsze w tych pozostalych 5 :(

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu - dla siebie i...
    www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2003-05-30 20:09:47
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    rena <r...@p...pl> napisał w

    > wyglada na to, ze poczta chce konkurowac z bankami. tak się reklamuja
    > w metropolu:

    Można prosić o jakiś link?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 8. Data: 2003-06-01 10:11:27
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:bbbd4l$f2s$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Można prosić o jakiś link?

    to bylo w wersji papierowej, przepisalam.

  • 9. Data: 2003-06-01 13:13:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > to bylo w wersji papierowej, przepisalam.

    Jeśli masz ją pod ręką to czy mogłabyś spojrzeć czy są tam
    jakieś bliższe informacje jak np. prowizje, terminy itp?
    Przekazy już funkcjonują, czy to dopiero plany na przyszłość?
    No i jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa - to działa w obie
    strony, czy tylko w jedną?

    Pix

  • 10. Data: 2003-06-01 19:24:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 29 May 2003 21:59:22 +0200, "rena" <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    >nieznacznie drozsza (zwykla kosztuje 6 zl, priorytetowa będzie kosztowala 7

    hłe, hłe, a właśnie UOKiK czy UAntymonopolowy dobiera się do rz*
    Poczcie za to, że list priorytetowy jest u adresata następnego dnia,
    ale tylko w reklamie...
    BTW: mnie nieodmiennie wk*.* to, że PP nie udostępnia _za_ _darmo_
    kodów pocztowych.

    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...