  • 11. Data: 2003-06-01 19:24:35
    Temat: Re: co się zmieni na poczcie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 29 May 2003 22:21:19 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >znaczy 80% przesyłek trafi do adresata następnego dnia :))
    >ale jakoś nikt na te 80% nie będzie mógł trafić :)

    to pewnie tak jak z tym, że 80% kierowców uważa, że jeździ powyżej
    średniej :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 12. Data: 2003-06-01 20:31:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > BTW: mnie nieodmiennie wk*.* to, że PP nie udostępnia _za_ _darmo_
    > kodów pocztowych.

    http://www.ppcor.org.pl/kody

    Maciej

  • 13. Data: 2003-06-02 07:21:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 01 Jun 2003 20:31:36 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >"Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    >http://www.ppcor.org.pl/kody

    O! Dzięki. Już mi się znudziło sprawdzać, a tu taka niespodzianka.
    Jednak freeware :-)

  • 14. Data: 2003-06-02 21:46:24
    Od: s...@p...onet.pl

    > BTW: mnie nieodmiennie wk*.* to, że PP nie udostępnia _za_ _darmo_
    > kodów pocztowych.

    Wystarczy poprosić panienkę na poczcie o książkę kodów. Tam można sobie
    sprawdzić. Bez żadnej łaski zawsze dostaję. Ty za to coś płacisz??? Nie
    kuamam...

    Pozdr.
    /Paweł

  • 15. Data: 2003-06-04 22:15:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 2 Jun 2003 23:46:24 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

    >Wystarczy poprosić panienkę na poczcie o książkę kodów. Tam można sobie
    >sprawdzić. Bez żadnej łaski zawsze dostaję. Ty za to coś płacisz??? Nie
    >kuamam...

    chodziło mi o to, że na WWW do niedawna było sporo informacji, ale
    jeśli chodzi o kody pocztowe to tylko reklamowali możliwość _zakupu_
    programu.

  • 16. Data: 2003-06-05 11:22:22
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Zobacz www.poczta-polska.pl - jest wyszukiwarka kodów.

    A niedługo poczta będzie miała nową stronę www.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 17. Data: 2003-06-06 13:42:42
    Od: s...@p...onet.pl

    Uważam, że znając renomę naszej kochanej PP (kolejki, jaja z terminami
    przesyłek, robienie klientów w wała [patrz: priorytet]) nie ma co się bać dużej
    konkurencyjności ze strony Banku Pocztowego. Swoją drogą nigdy nie założyłbym
    konta w takim banku. Ciekawi mnie start ich systemu bankowego. hehe - będzie
    się działo!!!

    pozdro
    vihoo

  • 18. Data: 2003-06-07 21:06:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 6 Jun 2003 15:42:42 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >konta w takim banku. Ciekawi mnie start ich systemu bankowego. hehe - będzie
    Bywam czesto w Szczecinie w BP (nie mam konta :) - powody inne) -
    tlumow tam nie ma ale jednak ludzie przychodza, wyplacaja rozne
    pieniazki od zlotowek po kilkanascie tysiecy, zalatwiaja jakies
    kredyty, lokaty... tak wiec klientow jakichs maja :D

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl