  • 1. Data: 2003-05-29 17:12:48
    Temat: Jaki "marmurek" radzicie do wspolpracy z mBankiem?
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam,
    posiadam konto w mbanku oraz w BZWBK, z ktorego zasilam przelewami to pierwsze.
    Poniewaz mam juz serdecznie dosc BZWBK ciekawa jestem jaki radzicie bank by
    mozna bylo w miare tanio posiadac konto i przelewac sobie do mBanku kase?

  • 2. Data: 2003-05-29 17:41:40
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello a...@p...onet.pl
    w wiadomości <5...@n...onet.pl> z 29 May 2003
    19:12:48 +0200 przeczytałem:

    > Witam,
    > posiadam konto w mbanku oraz w BZWBK, z ktorego zasilam przelewami to pierwsze.

    nie lepiej odwrotnie? :)

    > Poniewaz mam juz serdecznie dosc BZWBK ciekawa jestem jaki radzicie bank by
    > mozna bylo w miare tanio posiadac konto i przelewac sobie do mBanku kase?

    mam lukasa dla darmowych bankomatow bzwbk.
    i kredytbank j.w. + dostep z KB24.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Są dwie metody postępowania z kobietami. I żadna nie działa...

  • 3. Data: 2003-05-29 18:08:51
    Od: a...@p...onet.pl

    > nie lepiej odwrotnie? :)

    Nie, bo mBanku nie mozesz zasilac w kasie (zarabiam w walucie i co jakis czas
    sprzedaje ja w kantorze).

    > mam lukasa dla darmowych bankomatow bzwbk.
    > i kredytbank j.w. + dostep z KB24.

    BZWBK ma malo bankomatow.
    A przelewy w tym Lukasie sa za darmo? Ma konta walutowe widoczne przez
    internet?

  • 4. Data: 2003-05-29 18:44:49
    Od: "Henryk Marjak" <h...@i...pl>

    Mam Lgnet+mBank

    wlasnie otwieram sobie Inteligo, bo bede chyba potrzebowal
    gestszego systemu wplat - najprawdopodobniej zrezygnuje z karty.

    Pozdrawiam
    Henio
    PS. Czy to koniecznie musi byc "marmurek"? Tak sie rozpisalem,
    a Ci moze faktycznie z jakichs powodow zalezec na prawdziwym marmurku.
    Zaden z tych bankow nie jest klasycznym "marmurkiem"

  • 5. Data: 2003-05-29 18:53:13
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello a...@p...onet.pl
    w wiadomości <5...@n...onet.pl> z 29 May 2003
    20:08:51 +0200 przeczytałem:

    > BZWBK ma malo bankomatow.

    nie jestem wrózką, nie wiem gdzie mieszkasz. akurat u mnie jest ich
    najwiecej ze wszystkich. z kolei np. euronetu nie ma wcale.

    > A przelewy w tym Lukasie sa za darmo?

    przez internet.

    > Ma konta walutowe widoczne przez
    > internet?

    a ma w ogole konta walutowe?
    do tych celow uzywam KB - usd, euro z podgladem (tylko podgladem) przez
    siec.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Z ogłoszeń prasowych:

  • 6. Data: 2003-05-30 05:21:46
    Od: p...@p...onet.pl

    > Witam,
    > posiadam konto w mbanku oraz w BZWBK, z ktorego zasilam przelewami to
    pierwsze.

    Lukas i Rajfi - wpłaty i przelewy za darmo.

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-05-30 11:16:34
    Od: a...@o...pl

    Korzystam z mbanku (tańczy kredyt odnawialny,darmowe przelewy) + Eurokonto WWW,
    które wykorzystuje ze względu na:
    - duzą siec bankomatów - ważne w malych miejscowosciach gdzie nie ma Euronetu;
    - wyplaty od 20 zł w bankomacie
    - mozliwosc wyplat z kasy przy duzych kwotach
    - wplaty do mbanku via Pekao - korzystaja takze moi znajomi
    - przy problemach z placeniem delfinkiem (raz mnie to spotkalo w Tesco) uzywam
    Maestro z Pekao
    - lepszy system - zlecenia cykliczne, mozliwosc anulowania przelewow.

    Eurokonto WWW niestety kosztuje 6 zl/mies (jest w tym i token, i Maestro).
    Przelewy do innych banków 0,6 zł. Ale polecam jako dodatek do Mbanku.
    Wady Eurokonta to oprocentowanie konta i kredytu - ale od tego mam wlasnie
    mbank :-)
    Inne alternatywy to np. Lukas - mniejsze opłaty, ale i znacznie mniejsza siec
    bankomatów i oddziałów - cos za cos.
    Musisz sama zdecydowac co jest dla ciebie ważne.

    pzdr,
    Andrew

  • 8. Data: 2003-05-30 15:27:50
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Jest jeszcze ROR standard w Pekao. Brak usług dodanych, ale za to nie ma
    opłat stałych i bezpłatne są operacje gotówkowe w kasie.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl