  • 1. Data: 2003-05-29 17:42:34
    Temat: kto ma dobre doswiadczenie z PKO BP
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    ja mam mtylko zle

  • 2. Data: 2003-05-29 18:45:31
    Temat: Re: kto ma dobre doswiadczenie z PKO BP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "t t" <t...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bb5gqa$jd2$1@inews.gazeta.pl...
    > ja mam mtylko zle

    ja mam dobre :)
    sprowadziłem bank do "udzielacza" wysokiego kredytu odnawialnego i płatnika
    PZ oraz zleceń stałych

    otrzymuję wyciągi e-mailem

    pensja przychodzi i następnego dnia wychodzi do mbanku

    bank widuję tylko raz do roku albo rzadziej

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-29 19:06:30
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > ja mam dobre :)
    > sprowadziłem bank do "udzielacza" wysokiego kredytu odnawialnego i płatnika

    do tego tez daze nawet wiece w mbanku zlecenia sa darmowe a bipi po 1zl :)

  • 4. Data: 2003-05-29 19:17:43
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "t t" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ja mam mtylko zle

    Ja mam dobre - kiedyś już po godzinie pobytu w placówce udało mi się
    przekonać panią z obsługi że pozostałości z likwidowanej książeczki można
    przelać na moje konto. Dobre jest to że PKOBP nie pobrał za tę operację
    prowizji.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-05-29 19:24:57
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > do tego tez daze nawet wiece w mbanku zlecenia sa darmowe a bipi po 1zl :)

    Ale w mBanku nie ma czegoś takiego jak zlecenie stałe ze zmienną kwotą. I PZ
    jest płatne 1 zł. Więc akurat pod tym względem BP wypada chyba lepiej :-)

  • 6. Data: 2003-05-29 20:06:43
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    Marek J <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > przekonać panią z obsługi że pozostałości z likwidowanej książeczki można
    > przelać na moje konto. Dobre jest to że PKOBP nie pobrał za tę operację

    dziwne - chyba zapomnial :)
    a przez ta godzine stania to cozes robil - emerytow tez stojacych ogladal
    (nie ublizam emerytom bron b.....)

  • 7. Data: 2003-05-29 20:09:48
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > ja mam mtylko zle

    Eee, jak Ty masz 'mTylko' , to wiadomo, ze są złe ;))

    Seb

  • 8. Data: 2003-05-29 20:12:54
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    Seb <n...@a...pl> napisał(a):

    > Eee, jak Ty masz 'mTylko' , to wiadomo, ze są złe ;))
    >
    > Seb

    mam i pko bp "m" w tylko sie kliklo z szybkosci - hehhee

  • 9. Data: 2003-05-29 20:13:11
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "t t" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ja mam mtylko zle

    Ja mam dobre

  • 10. Data: 2003-05-31 08:59:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Duke wrote:
    > Ale w mBanku nie ma czegoś takiego jak zlecenie stałe ze zmienną
    > kwotą. I PZ jest płatne 1 zł. Więc akurat pod tym względem BP wypada
    > chyba lepiej :-)

    Poprawka:
    "miesięczna opłata, niezależna od liczby przelewów zrealizowanych w
    ramach usługi i liczby firm -wierzycieli"
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/pz.html

    Czyli 1 zl placisz czy realizujesz 1 PZ czy realizujesz 10 PZ ;)