    From: "Wojciech Apel" <w...@n...pik-net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co Panstwo sadza
    Date: Mon, 26 May 2003 22:44:52 +0200

    > wg ciebie bogaci mniej jezdza po drogach, jak zachoruja na raka to lecza
    sie
    > prywatnie bulac setki tysiecy za kuracje, a jak padna ofiara wypadku czy
    > napadu to ida do agencji ? Masz fantazje..

    Jeżdzą może i więcej ale za to płatną A4 do Krakowa. Ale jak chorują, to
    płacą, wierz mi. Agencje ochrony wynajmują zanim dojdzie do napadu
    odciążając policje.

    Nie muszę mieć fantazji - ja to wiem.

    > nie sadze. Pewnie sam bym na tym podatku stracil :-)
    > Ale potrafie odroznic sprawidliwosc od wchodzenia bogatym w tylek.

    Skoro byś stracił to pewnie czujesz się biednym. Ja wręcz przeciwnie przez
    co zaczynam się obawiać. Na razie próbujesz zabrać mi pieniadze poprzez
    prawo - wszak dyskutujemy o podatkach, ale niech no tylko zdarzy się okazja,
    jakaś wojna, klęska żywiołowa albo trzęsienie ziemi to wymierzysz sobie
    swoją sprawiedliwość siłą. Pewnie przyjdziesz do mnie do domu, uznasz, że
    wszystko co mam a Ty nie masz to ja ukradłem albo mam dzięki aferze i sobie
    to po prostu zabierzesz. Jak będę stawiał opór to swoją sprawiedliwość
    wymierzysz siłą bo w końcu nie ma zasad! Albo nie, są zasady - to Dave je
    tworzy i muszą byc wygodne dla niego.

    Szczerze: boję się takich ludzi jak Ty!

    Cieszę się, że nad tym wszystkim jest jeszcze Pan Bóg i nawet jak nie
    wdrożymy sprawiedliwego podatku tu na ziemi to gdzieś tam kiedyś Jego
    sprawiedliwość to wyrówna.

    > skubia wszystkich. ALe od tych od ktorych mozna skubnac wiecej powinni
    > skubnac wiecej - oni i tak nie zauwaza tego. W kazdym rozwinietym kraju
    > swiata to funkcjonuje i widac ze sie sprawdza.

    A co to za argument, że "w każdym kraju funkcjonuje". A w Hameryce biją
    murzynów i co z tego. My tu dyskutujemy o SPRAWIEDLIWYM podatku a nie o tym,
    że gdzieś coś działa. To, że działa nie oznacza, że jest to sprawiedliwe.

    Wojtek