  • 1. Data: 2005-04-14 15:27:43
    Temat: citibank - zbrodnia doskonala
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Citibank podniosl mi limit na karcie kredytowej - to mile z jego strony -
    oraz na kartach dodatkowych - i tu jest problem.

    Zanim sie zdazylem zorientowac, zadzwonila do mnie moja kochanka
    korzystajaca z karty dodatkowej, z informacja, ze jastem taki kochany, ze
    jej podnioslem limit. Nie wiedzialem o co chodzi, ale z godnoscia przyjalem
    informacje, ze jestem kochany. Nastepnie zadzwonilem do banku, gdzie
    dowiedzialem sie, ze oczywiscie moge obnizyc limit na karte dodatkowa.

    Tylko jak ja mam powiedziec kochance, ze ja wcale nie jestem kochany, tylko
    bank sie pomylil? A zaden sad nie przyzna mi odszkodowania z tytulu
    zwiekszonych kosztow utrzymania kochanki.

    No i zalatwili mnie na szaro bez mydla...

  • 2. Data: 2005-04-14 15:36:39
    Temat: Re: citibank - zbrodnia doskonala
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Tylko jak ja mam powiedziec kochance, ze ja wcale nie jestem kochany, tylko
    > bank sie pomylil? A zaden sad nie przyzna mi odszkodowania z tytulu
    > zwiekszonych kosztow utrzymania kochanki.

    Kochanka, to pal licho, ale co z zona?!

    Bartol

  • 3. Data: 2005-04-14 15:40:58
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > Kochanka, to pal licho, ale co z zona?!

    Jeszcze jak sie city pomyli i zle karty wysle...

    Franz

  • 4. Data: 2005-04-14 15:54:29
    Od: "rbi" <r...@n...pl>

    > Kochanka, to pal licho, ale co z zona?!

    zona pewnie nie dostala dodatkowej karty i o niczym nie wie :>

  • 5. Data: 2005-04-14 16:42:45
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    [ciach]
> [...]

    > tylko bank sie pomylil? A zaden sad nie przyzna mi odszkodowania z tytulu
    > zwiekszonych kosztow utrzymania kochanki.

    Dupcysz na prawo i lewo to płać. Luksus (utrzymanie kochanki) kosztuje -
    powinni Ci dowalić jakąś akcyzę od tego

    Darek

  • 6. Data: 2005-04-14 16:43:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dupcysz na prawo i lewo to płać. Luksus (utrzymanie kochanki)
    > kosztuje - powinni Ci dowalić jakąś akcyzę od tego

    Socjalizm na calego....

  • 7. Data: 2005-04-14 17:30:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-14 18:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Michał
    'Amra' Macierzyński, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Socjalizm na calego....

    W socjalizmie nie było akcyzy tylko, z przeproszeniem, domiar

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2005-04-14 20:55:09
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > 2005-04-14 18:43- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Michał
    > 'Amra' Macierzyński, wyłuszczający(a) się następująco:

    > W socjalizmie nie było akcyzy tylko, z przeproszeniem, domiar

    domiar to był chyba za "posiadanie zbyt wiele". Tu raczej należałby
    się"podatek od luksusu" :))

  • 9. Data: 2005-04-14 21:13:53
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-14 22:55- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Rafal,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > domiar to był chyba za "posiadanie zbyt wiele". Tu raczej należałby
    > się"podatek od luksusu" :))

    Tak kombinuję, że musisz być ode mnie młodszy :-p.
    To co w młodym wiekiem zdaje się być atrakcyjnym luksusem, później
    raczej przeradza się w nadmiar, niekoniecznie pociągający (człowiek by
    sobie książkę poczytał, albo co). Wbrew ludowej mądrości (a jak dowodzi
    problem w tym wątku poruszany), od przybytku głowa (or something) czasem
    boli, jak najbardziej. ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****