    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citibank - zbrodnia doskonala
    Date: Thu, 14 Apr 2005 15:27:43 GMT

    Citibank podniosl mi limit na karcie kredytowej - to mile z jego strony -
    oraz na kartach dodatkowych - i tu jest problem.

    Zanim sie zdazylem zorientowac, zadzwonila do mnie moja kochanka
    korzystajaca z karty dodatkowej, z informacja, ze jastem taki kochany, ze
    jej podnioslem limit. Nie wiedzialem o co chodzi, ale z godnoscia przyjalem
    informacje, ze jestem kochany. Nastepnie zadzwonilem do banku, gdzie
    dowiedzialem sie, ze oczywiscie moge obnizyc limit na karte dodatkowa.

    Tylko jak ja mam powiedziec kochance, ze ja wcale nie jestem kochany, tylko
    bank sie pomylil? A zaden sad nie przyzna mi odszkodowania z tytulu
    zwiekszonych kosztow utrzymania kochanki.

    No i zalatwili mnie na szaro bez mydla...