  • 1. Data: 2002-05-15 05:40:16
    Temat: charge bez rachunku?
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    czy istnieje na polskim rynku bankowym karta charge lub obciążeniowa nie
    powiązana z rachunkiem - jak np. KK VC BZWBK.
    chciałbym np po miesiącu otrzymywać wyciąg i kwotę jaką muszę przelać na
    rachunek karty charge. kwotę tę przelewałbym np do 15-20 dnia następnego
    miesiąca, a nie zależy mi na kredycie.

    mój plan jest taki:
    kredyt w rachunku w multibanku. pieniądze z wypłaty wpływają i pomniejszają
    wartość zadłużenia kredytowego.
    1) zamiast VE multibanku 24 PLN/rok i na bieżąco obciążanie rachunku i
    powiększanie zadłużenia kredytowego
    2) jakaś karta charge np 40PLN/rok którą spłacę po półtora miesiąca, a
    pieniążki z wypłaty przez ten czas leżą na koncie multi i pomniejszają
    zadłużenie kredytowe - przez co płacę niższe odsetki od kredytu

    czy to jest do zrobienia?
    czy dobrze kombinuję?
    i czy to w ogóle ma sens?

    proszę o szybką odpowiedź, bo dziś chcę iść do multi i muszę się zdecydować
    czy chcę ichnią VE, czy nie...

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 2. Data: 2002-05-15 06:47:11
    Temat: Re: charge bez rachunku?
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > chciałbym np po miesiącu otrzymywać wyciąg i kwotę jaką muszę przelać na
    > rachunek karty charge. kwotę tę przelewałbym np do 15-20 dnia następnego

    Jest
    Diners Club wydawany przez Diners Club Polska i
    Amex wydawany przez American Express Sp. z o.o.

  • 3. Data: 2002-05-15 07:56:10
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    KSX <k...@k...prvnospam.pl> wrote:
    > czy istnieje na polskim rynku bankowym karta charge lub obciążeniowa nie
    > powiązana z rachunkiem - jak np. KK VC BZWBK.

    Diners.

    > chciałbym np po miesiącu otrzymywać wyciąg i kwotę jaką muszę przelać na
    > rachunek karty charge. kwotę tę przelewałbym np do 15-20 dnia następnego
    > miesiąca, a nie zależy mi na kredycie.

    Możesz w ten sposób uzywać karty kredytowej.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313